شهر خبر

پولادگر: طول عمر سیامند رحمان کوتاه، اما عرض آن بلند و پرثمر بود/ او باید یک الگو برای ورزشکاران باشد

پولادگر: طول عمر سیامند رحمان کوتاه، اما عرض آن بلند و پرثمر بود/ او باید یک الگو برای ورزشکاران باشد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: نام و یاد سیامند رحمان همیشه باید زنده نگه داشته شده و او یک الگو برای سایر ورزشکاران باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد پولادگر در مراسم اختتامیه مسابقات پاراوزنه برداری قهرمانی کشور اظهار داشت: تشکر می‌کنم از مسئولان برگزارکننده این مسابقات که تلاش زیادی برای برگزاری مطلوب این رویداد داشتند.

وی ادامه داد: یکی از تلخ ترین و ناگوارترین خبرها در حوزه ورزش قهرمانی، از دست دادن ورزشکار ارزشمندی به نام سیامند رحمان بود. طول عمر سیامند کوتاه، اما عرض آن بسیار بلند و پرثمر بود. شاید سال‌ها طول بکشد که تا رکورد سیامند رحمان شکسته شود، این نشان می‌دهد که چه گوهر ارزشمندی از بین ما رفته است. نام و یاد او همیشه باید زنده نگه داشته شده و او یک الگو برای سایر ورزشکاران باشد.

معاون وزیر ورزش گفت: ایران در بین بسیاری از کشورها به ورزش جانبازان و معلولین توجه زیادی دارد و ورزش این حوزه اینقدر رونق داشته است. امیدوارم این مسابقات زمینه ای برای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو و پارالمپیک پاریس باشد و وزنه‌برداران باز هم دل مردم را شاد کنند.

انتهای پیام/