شهر خبر

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

وزیر نفت نسبت به بیکاری افراد بومی ماهشهر توجه ویژه ای داشته باشد

وزیر نفت نسبت به بیکاری افراد بومی ماهشهر توجه ویژه ای داشته باشد

ماهشهر- عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: از وزیر نفت انتظار می‌رود تا در بحث به‌کارگیری نیروهای انسانی به ویژه نیروهای بومی ماهشهر توجه ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب آقاجری پیش از ظهر امروز پنجشنبه در آئین بهره‌برداری از تأسیسات و مخازن صادراتی پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس و امضای قراردادهای جمع‌آوری گازهای شرق کارون گفت: بندر ماهشهر ظرفیت‌های زیادی برای توسعه دارد و در این خصوص کارهای زیادی انجام شده اما هنوز در این منطقه کمبودها و مشکلاتی وجود دارد.

وی با بیان اینکه از وزیر نفت انتظار می‌رود تا در بحث به‌کارگیری نیروهای انسانی به ویژه نیروهای بومی توجه ویژه‌ای داشته باشد، افزود: ۲۳ مجتمع پتروشیمی در این حوزه انتخابیه وجود دارد اما با بیکاری نیز مواجه هستیم.

نماینده بندر ماهشهر در مجلس با بیان اینکه در این منطقه افراد شایسته‌ای وجود دارد که در مدیریت‌ها می‌توانند نقش بسزایی را داشته باشند، تاکید کرد: بحث مسئولیت‌های اجتماعی از جمله مواردی است که باید به آن توجه شود، اگرچه وزیر نفت کاملاً از وضع ما آگاه هستند اما هنوز در این حوزه انتخابیه مشکلاتی وجود دارد که انتظار می‌رود مشکلات بندر ماهشهر برطرف شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: ایجاد صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در بندر ماهشهر به اشتغال‌زایی و توسعه این منطقه کمک می‌کند.

محمدطلا مظلومی، نماینده بهبهان در مجلس در این آئین گفت: بندر ماهشهر و بهبهان از ظرفیت‌های عظیمی از جمله نیروهای انسانی مجرب برخوردار هستند که باید به نحو شایسته از آنها استفاده شود.

وی با بیان اینکه در مجموعه بیدبلند خلیج فارس تلاش‌های خوبی صورت گرفته یادآور شد: خوزستان از ظرفیت خوبی برخوردار است که باید از آن برای توسعه و اشتغال استفاده شود.