شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آزاده نامداری#شبیه

سرنوشت پرونده زهره فکورصبور شبیه آزاده نامداری می‌شود؟

زهره فکور صبور بازیگر تلویزیون دست به خودکشی زد، درست همان کاری که آزاده نامداری به صورت خودخواسته با خود کرد؛ این در حالی است که هنوز علت اصلی مرگ آزاده نامداری با گذشت ۱۱ ماه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

تلکس

به گزارش تازه نیوز و به نقل از رویداد۲۴، ۱۱ ماه از مرگ آزاده نامداری گذشته بود که روز گذشته خبر آمد زهره فکور صبور بازیگر تلویزیون هم با خوردن قرص آرام‌بخش جان خود را از دست داده است. خبری که به صدر اخبار آمد و بار دیگر موضوع مرگ آزاده نامداری را به یادها آورد، مرگی که بعد از ۱۱ ماه هنوز علت مرگ در هاله ای از ابهام است.

مرگ آزاده نامداری و هزار و یک اما و اگر

ساعت ۱۹ شب بود که تلفن بازپرس جنایی تهران زنگ خورد و مامور کلانتری شهرک غرب از مرگ خانم مجری خبر داد. مامور پلیس ادعا کرد جسد کشف شده متعلق به آزاده نامداری است و نوع جسد نشان می دهد ده‌ها ساعت از مرگ او می گذرد.

با حضور تیم جنایی در محل، پدر و مادر آزاده در تحقیقات اولیه ادعا کردند همسر و دختر او به شمال سفر کرده اند و بعد از اینکه او جوابگوی تلفن های همسرش نبوده است، او از ما خواست موضوع را بررسی کنیم. وقتی به خانه او آمدیم با جسد او در حالی که متورم بود روبرو شدیم.

در حالی که تیم جنایی هنوز مشغول بررسی صحنه بودند، خبر به رسانه ها رسید و مهمترین خبر روز هفتم نوروز شد، اما در آپارتمان نامداری پزشک قانونی مشغول بررسی جسد شده و براساس معاینه اولیه اعلام کرد ۴۰ ساعت از مرگ مجری معروف می گذرد و به همین دلیل جسد متورم شده است.

در ادامه اخباری از قتل مجری در فضای مجازی پیچید اما ساعت دو بامداد قاضی شهریاری، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران اولین مصاحبه را بعد از حدود ۵ ساعت از بررسی صحنه جرم انجام داد که برای بسیاری بهت آور بود. او اعلام کرد آزاده نامداری خودکشی کرده است.

به گفته این مقام قضایی، آزاده نامداری با قرص های اعصاب و روان خودکشی کرده و یک نامه دست نوشته خطاب به دخترش روی میز کشف شده است.

تا زمان خاکسپاری، موضوع خودکشی آزاده نامداری و مرگ او موضوع داغ رسانه ها بود و برخی ها نمی خواستند قبول کنند که او با مرگ خودخواسته به زندگی اش پایان داده است. شایعات در مورد مرگ این مجری ادامه داشت تا با کاهش تب این خبر موضوع به فراموشی سپرده شد.

حال با گذشت ۱۱ ماه موضوعی که مشخص است این است که خانم مجری به قتل نرسیده است اما هنوز علت اصلی مرگ و جزئیات آن اعلام نشده است و به نطر نمی رسد این راز برملا شود و علت مرگ همچنان در هاله ای از ابهام است.
باید دید چه زمانی و چه فردی حاضر می شود پرده از علت مرگ این مجری معروف بردارد.

در همین حال باید صبر کرد و دید در پرونده مرگ خودخواسته زهره فکور صبور، هم‌سرنوشت پرونده مانند پرونده آزاده نامداری می شود یا ماجرا جور دیگری رقم می خورد.