تیم فوتسال گیتی‌ پسند اصفهان در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر موفق شد با پیروزی برابر حریف خود قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست بیاورد.

علی اصغر حسن‌زاده، کاپیتان تیم گیتی پسند، درباره کسب این قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: لیگ فوتسال همیشه جذاب است و امسال هم این جذابیت به دلیل تغییر شکل بازی‌ها بیشتر شده بود. 5 تیم از ابتدا در کورس قهرمانی بودند و واقعا امتیازها خیلی بهم نزدیک بود. گیتی پسند هم از همان هفته های سوم و چهارم موفق شد به صدر جدول صعود کند و این شرایط را تا پایان فصل حفظ کرد و دو هفته مانده به پایان لیگ به قهرمانی رسید. تیم ما یکدل بود و از همان ابتدا هدفمان قهرمانی بود. در دو سال اخیر با بدشانسی قهرمانی را از دست داده بودیم اما امسال تیم شرایط فوق العاده‌ای داشت. لیاقت قهرمانی را داشتیم و خوشحالم که مزد تلاش هایمان را به این نتیجه گرفتیم.

وی در خصوص حضور محمد کشاروز به عنوان سرمربی در کنار تیم گیتی پسند گفت: کشاورز از بازیکنان با تجربه در فوتسال است و زمانی هم کاپیتان تیم ملی بود. امسال هم واقعا با برنامه آمد و سعی کرد تیم را رو به جلو سوق بدهد که خوشبختانه این اتفاق بازی به بازی رخ داد و در نهایت نتیجه هم شد قهرمانی که واقعا شایستگی این نتیجه را هم داشتیم.

عضو تیم ملی فوتسال در خصوص کیفیت رقابت‌های لیگ برتر توضیح داد: لیگ امسال متفاوت بود. چون در دو سال گذشته به دلیل شرایط کرونا بازی های به صورت پلی آف برگزار می شد اما این فصل دوباره رفت و برگشت بود که جذابیت مسابقات را دوچندان کرده بود. تعداد تیم هایی که برای قهرمانی می جنگیدند بیشتر بود و خدا را شکر لیگ با کیفیتی را شاهد بودیم.

حسن‌زاده در پایان با اشاره به جام باشگاه‌های آسیا گفت: بخاطر کرونا جام باشگاه های آسیا برگزار نمی شد اما خوشبختانه قرار است مرداد این رقابت ها به میزبانی امارات برگزار شود. فوتسال ایران در آسیا همیشه جزو مدعی‌ها بوده و قطعا تلاش خواهیم کرد از نام فوتسال ایران و تیم گیتی پسند دفاع کنیم و در آن رویداد نیز جزو تیم های مدعی قهرمانی باشیم.

انتهای پیام//