خودروسازی سایپا آخرین پیش فروش یکساله خود را از فردا استارت می زند.نارنجی های جاده مخصوص در این طرح فروش خود عرضه 6 محصول را در دستور کار دارند.

بر اساس برنامه ریزی غول نارنجی جاده مخصوص عرضه شاهین، کوییک S ، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک معمولی، ساینا S و وانت پراید در دستور کار قرار خواهد گرفت.

این طرح فروش در راستای طرح «سه شنبه های سایپایی» از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 12 اسفندماه 1400 به مدت دو روز  آغاز می شود. متقاضیان می توانند تا پایان روز جمعه 13 اسفندماه در این طرح فروش ثبت نام کنند.

متقاضیان شاهین برای این خودرو باید حدود 172 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت حساب سایپا واریز کنند. کوییک S نیز با پیش پرداختی حدود 91 میلیون تومان در دسترس مشتریان قرار دارد. منتخبان این طرح پیش فروش برای کوییک R با گیربکس معمولی باید حساب خود را به میزانی حول و حوش 88 میلیون تومان شارژ کنند. کوییک معمولی و ساینا S نیز به ترتیب با پیش پرداخت های در حدود 83 میلیون تومان و 83 میلیون و 800 هزار تومان در دسترس متقاضیان قرار دارند. منتخبان وانت پراید نیز باید حدود 73 میلیون تومان و 500 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت برای در اختیار گرفتن این خودرو کنار بگذارند. زمان تحویل شاهین و کوییک R با گیربکس معمولی، مرداد الی مهر سال آینده در نظر گرفته شده است. وانت پراید نیزدر بازه تیر الی شهریورماه 1401 تحویل منتخبان می شود. برندگان خوش شانس کوییک S باید در بازه شهریور تا آبان ماه سال آینده منتظر دریافت خودروی خود باشند. کوییک معمولی عرضه شده در این طرح پیش فروش در بازه مهر الی دی 1401 در اختیار منتخبان قرار خواهد گرفت. طبق برنامه ریزی سایپایی ها ساینا S نیز از آبان تا اسفند ماه سال آینده تحویل منتخبان می شود.   

متقاضیان می­توانند از طریق سایت https://www.saipa.iranecar.com   در پیش فروش یکساله ثبت نام کنند. در روش پیش فروش یکساله، قیمت غیر قطعی است و هیچگونه مبلغی به عنوان پیش دریافت، تا قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی اخذ نمی شود. بر این اساس فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف مدت یک روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد.

فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف مدت یک روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد. بدین جهت پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبان بایستی ظرف مدت سه روز نسبت به واریز  پیش پرداخت تعیین شده برای هر خودرو، اقدام کنند.