شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

بعید است مدیرعامل نظامی در حق یزدانی کوتاهی کرده باشد

بعید است مدیرعامل نظامی در حق یزدانی کوتاهی کرده باشد

خبرورزشی نوشت: پیشکسوت استقلال گفت: برای یزدانی و مرادمند در تیم جدیدشان آرزوی موفقیت می‌کنیم و منتظر می مانیم تا دوباره به استقلال برگردند و افتخار آفرینی کنند.

اکبر کارگرجم مدافع سالهای دور تیم استقلال در گفتگو با خبرورزشی، درباره دیدار پیش روی استقلال مقابل گل گهر سیرجان، شرایط اخیر برای ۲ بازیکن سرباز استقلال و مسایلی از این دست سخن گفت که در ادامه حرف های این پیشکسوت فوتبال ایران را می خوانید:

در مراسم بررسی شرایط واگذاری استقلال و بحث خصوصی سازی شرکت کرده بودید؟

خیر! نتوانستم در این مراسم حضور پیدا کنم. اما در رابطه با اتفاقاتی که آنجا رخ داده و صحبت‌هایی که شده بود چیزهایی را شنیدم.

به نظر شما این دو تیم که گفته شده تا شهریور سال آینده واگذار می‌شوند، بالاخره از پوشش دولت خارج خواهند شد یا خیر؟

این دو تیم سرمایه دولت هستند و دولت آنها را به هیچ کس واگذار نمی کند. در این سالها از این شهریور ها زیاد داشتیم. یک بار مرداد بود، یک بار اسفند بود، یک بار اول آبان بود و هر بار یک ماهی را اعلام می کنند و هر بار چند ماه زمان می خرند، ولی در نهایت نه استقلال را به مردم می دهند و نه پرسپولیس را.

از اوضاع و احوال استقلال خبر دارید؟

بله! تیم خوب نتیجه می‌گیرد و بازی آخر مقابل نساجی هم فوتبال خوبی را ارائه کرد. دروازه بان حریف خیلی خوب بود که توانست مانع باز شدن دروازه شود. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

بازی با گل‌گهر سیرجان را چطور پیش بینی می کنید؟

استقلال هیچ بازی آسانی ندارد. همه تیم‌ها خوب هستند. مثل زمان قدیم نیست که بازیکنان مطرح بین دو، سه تیم تقسیم شده باشند. الان همه پول دارند و بازیکنان خوب را به خدمت می‌گیرند. برای همین قدرت‌ها تقریباً تقسیم شده. استقلال باید هر طور شده بازی اش را ببرد.

چطور؟

با توجه به مساوی این هفته (بازی نساجی) و برد پرسپولیس، دوباره فاصله کم شد. به همین خاطر استقلال باید مراقب امتیازات باقی مانده باشد و سعی کند فاصله اش با پرسپولیس را حفظ کند. پرسپولیس رقیب خوبی است و همین هم باعث می شود انگیزه استقلال بیشتر شود.

یدید سیاوش یزدانی و مرادمند به ملوان رفتند؟

ملوان هم از تیم‌های ریشه‌دار و پرطرفدار ایران است. آنها هم برای استقلال زحمت کشیدند و امیدوارم هرچه زودتر این مدت را پشت سر بگذارند و دوباره آنها را در استقلال ببینیم.

سیاوش یزدانی خیلی بابت این موضوع از مجیدی و آجرلو انتقاد کرد. به نظر شما مجیدی و آجرلو تا چه اندازه در این زمینه تقصیرکار بودند؟

قطعاً تقصیری نداشتند. بعید است مدیرعاملی که خودش نظامی است در این زمینه کوتاهی کرده باشد. گاهی برخی کارها نمی شود. شما هر کاری هم انجام بدهید و از هر روشی استفاده کنید به مشکل می خورید. این هم یکی از همان کارها بود. البته به آن دو بازیکن هم باید حق داد که دلشان می‌خواست در استقلال بمانند. ولی شرایط به این شکل رقم نخورد.

۲۵۷ ۲۵۶