شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تعداد

بزرگترین باغ وحش‌های دنیا

امروز ما در مورد برخی از بزرگترین باغ وحش‌های جهان بحث خواهیم کرد که نه تنها بر اساس مساحت کل باغ وحش بلکه بر اساس تعداد گونه‌های نگهداری شده بی‌نظیر هستند.

بزرگترین باغ وحش‌های دنیا

سلام نو-سرویس گردشگری: با ما همراه باشید تا بزرگترین باغ وحش‌های جهان که شما را شگفت زده خواهند کرد را به شما معرفی کنیم!

باغ وحش‌ها هر ساله شاهد میلیون‌ها بازدید کننده از نقاط مختلف جهان هستند که یک مقصد گردشگری محبوب به شمار می‌روند. بزرگترین باغ وحش‌های جهان، صدها جریب وسعت دارند. مکانی که حیوانات در آن احیا می‌شوند و به روشی امن نمایش داده می‌شوند. باغ وحش‌ها زیستگاه طبیعی برای حیوانات فراهم نمی‌کنند اما خدمات حفاظتی فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهند. با انقراض سریع آسیب پذیرترین حیوانات، باغ وحش‌ها برای محافظت از حیات وحش بسیار مهم شدند. امروز ما در مورد برخی از بزرگترین باغ وحش‌های جهان بحث خواهیم کرد که نه تنها بر اساس مساحت کل باغ وحش بلکه بر اساس تعداد گونه‌های نگهداری شده بی‌نظیر هستند.

باغ وحش و آکواریوم کلمبوس

بزرگترین باغ وحش‌های دنیا

باغ وحش کلمبوس و آکواریوم دومین پارک جانورشناسی بزرگ در جهان است. این باغ وحش که در سال 1905 ساخته شده است، با مساحت کل 2340000 متر مربع، میزبان بیش از 900 حیوان است که بیش از 793 گونه تقسیم شده در مناطق جغرافیایی جهان را نشان می‌دهند. این باغ وحش که به دلیل تلاش‌های قابل ستایش در نگهداری و حفاظت از حیات وحش مورد تحسین قرار گرفت، سالانه حدود 2.2 میلیون بازدید کننده را به خود جذب می‌کند. آنها 3 میلیون دلار برای ده‌ها پروژه در مورد حفاظت از جانوران و حیات وحش جمع‌آوری کرده‌اند. تجربیات در باغ وحش به گونه‌ای طراحی شده است که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد در عین سرگرمی به آموزش ببینند که مزاحم حیوانات نشود. داشتن آزمایشگاه در این باغ وحش ضروری است.

باغ وحش مسکو

بزرگترین باغ وحش‌های دنیا

باغ وحش مسکو از سال 1864 با مساحتی بالغ بر 53 جریب برای بازدیدکنندگان باز است، نه تنها یکی از بزرگترین باغ وحش‌های جهان بلکه یکی از قدیمی‌ترین باغ وحش‌های اروپا است. باغ وحش مسکو، خانه بیش از 6000 حیوان از 927 گونه با جاذبه‌های دیگر برای کودکان و یک پل عابر پیاده است که قسمت‌های مخالف باغ وحش را به هم متصل می‌کند. باغ وحش مسکو همچنین خانه حیوانات باشکوهی مانند ببر سفید است. پس از بازسازی در دهه 1990، باغ وحش اکنون دارای یک زمین وسیع با یک آکواریوم جداگانه و یک نمایشگاه شیرهای دریایی است. این باغ وحش همچنین به عنوان یک مرکز تحقیقاتی و پرورشی برای گونه‌های در معرض خطر انقراض است که هم رفتار و هم تولید مثل را مطالعه می‌کند.

پارک حیوانات وحشی سن دیگو

بزرگترین باغ وحش‌های دنیا

 باغ وحش سن دیگو با بیش از 4000 حیوان از بیش از 800 گونه، یکی از معروف‌ترین باغ وحش‌های جهان است. باغ وحش سن دیگو که در کالیفرنیا واقع شده و مساحتی بالغ بر 100 هکتار را پوشش می‌دهد، یکی از بزرگترین باغ‌های جانورشناسی در جهان است. یکی از بزرگترین جاذبه‌های گردشگری سن دیگو، این است که پارک دارای تعداد زیادی از حیوانات وحشی و در معرض خطر انقراض است که شامل گونه‌هایی از قاره‌های آفریقا، آسیا، اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی و استرالیا می‌شود. باغ وحش همچنین در راستای حفظ و نگهداری از حیوانات وحشی کار می‌کند و برای هر حیوان یک نمایشگاه در فضای باز دارد که قصد دارد در آینده حیوانات را در طبیعت رها کند.

باغ وحش تورنتو

بزرگترین باغ وحش‌های دنیا

باغ وحش تورنتو با وسعت 710 هکتار و تقسیم به هفت منطقه جغرافیایی، بزرگترین باغ وحش کانادا و یکی از بزرگترین باغ وحش‌های جهان است. یکی از جاذبه‌های محبوب باغ وحش این است که در حال حاضر بیش از 16000 حیوان از بیش از 491 گونه را در خود جای داده است. باغ وحش تورنتو توسط آقای  کروزر در سال 1966 تأسیس شد و بعدا به او پیشنهاد شد تا به عنوان رئیس انجمن جانورشناسی مترو انتخاب شود. باغ وحش تورنتو به دلیل سلامت عملکردش به عنوان باغ وحش برتر کانادا شناخته می‌شود. این حیوانات به هفت منطقه جغرافیایی تقسیم می‌شوند که شامل هند-مالایا، آفریقا، قاره آمریکا، تاندرا ترک، استرالیا، اوراسیا و دامنه کانادا می‌شود. جدای از نمایش‌های غنی‌سازی حیوانات و تجربیات نگهبانان، فعالیت‌های اینجا برای حداکثر مشارکت بازدیدکنندگان طراحی شده‌اند تا فاصله بین انسان و حیات وحش را کاهش دهند.

.