به گزارش برنا و به نقل از روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، دومین مرحله لیگ برتر آبهای آرام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۱۶ اسفند در بخش بانوان و آقایان در دریاچه آزادی برگزار خواهد شد.

در بخش بانوان باشگاه‌های موسسه خیریه چشمان بینا، میداف بوشهر، مقاومت، صنایع هرمزگان و بحرگستر هرمزگان و در بخش آقایان باشگاه‌های ملوان نداجا، موسسه خیریه چشمان بینا، عقاب، میداف بوشهر، دانشگاه آزاد و مقاومت در این رقابت‌ها حاضر هستند.

مسابقات در بخش بانوان در مواد کایاک یکنفره ۳۰۰متر، کایاک دونفره ۳۰۰متر، کایاک یکنفره ۲۰۰متر، کانوی یکنفره ۳۰۰متر، کانوی دونفره ۳۰۰متر، کانوی یکنفره ۲۰۰متر و ۴ در ۲۰۰ متر امدادی و در بخش آقایان در مواد کایاک چهارنفره ۵۰۰متر، کایاک دونفره ۵۰۰ متر، کایاک یکنفره ۲۰۰متر، کایاک یکنفره ۵۰۰ متر، کانوی دونفره ۵۰۰متر، کانوی یکفره ۲۰۰متر، کانوی یکنفره ۵۰۰ متر و ۴ در ۲۰۰ متر امدادی انجام می‌شود.

تاکنون در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها در بخش بانوان بحروبر گستر هرمزگان با ۶۷ امتیاز، صنایع هرمزگان با ۶۳ امتیاز و میداف با ۴۵ امتیاز در رده‌های برتر قرار دارند و در بخش آقایان دانشگاه آزاد با ۸۰ امتیاز، ملوان نداجا با ۷۸ امتیاز و مقاومت با ۵۹ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.  جلسه هماهنگی سرپرستان تیم‌های این رقابت‌ها نیز ۱۴ اسفندماه ساعت ۱۱ به صورت وبینار انجام خواهد شد.

انتهای پیام//