ناصر ابراهیمی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در مورد حضورش در جلسه هم‌اندیشی واگذاری پرسپولیس اظهار داشت: جلسه خوبی را در حضور مسئولان خصوصی سازی برگزار کردیم. امیدوارم این بار وعده هایی که در این خصوص داده شده، عملی شود و با واگذاری سهام باشگاه به بخض خصوصی بتوان مشکلات زیادی را حل و فصل کرد.

مربی سابق پرسپولیس در ادامه افزود: به قول محمد پنجعلی، فوتبال یک صنعت است و پرسپولیس باید با استفاده از این صنعت شرایط خوبی را برای خود رقم بزند و صاحب همه امکانات شود. به هر حال امیدوارم بحث خصوصی سازی این بار برای سرخابی ها به صورت جدی دنبال شود و به نتیجه برسد.

ابراهیمی درباره وضعیت پرسپولیس تصریح کرد: کادر فنی و بازیکنان در حال حاضر از نظر فنی شرایط خوبی را دارند و اگر مشکلات روحی و روانی برطرف شود و پرسپولیسی ها دغدغه مشکلات دیگر را نداشته باشند، بدون شک این تیم امسال هم شانس خوبی برای کسب مقام قهرمانی دارد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: در حال حاضر فقط پرسپولیس و استقلال در کورس قهرمانی باقی مانده اند و دیگر تیم ها از کورس قهرمانی از این فصل خارج شده اند.

انتهای پیام//