شهر خبر

با صدور بیانیه ای؛

جنبش «حماس» خواستار شکل‌گیری «انتفاضه» در کرانه باختری شد

جنبش «حماس» خواستار شکل‌گیری «انتفاضه» در کرانه باختری شد

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت جنایات صهیونیستها در کرانه باختری خواستار خیزش و انتفاضه آن ها در این منطقه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری وفا، جنبش مقاومت اسلامی حماس به تحولات روز گذشته در کرانه باختری واکنش نشان داد. این جنبش در بیانیه‌ای جنایت روز گذشته صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، جنبش مقاومت اسلامی حماس ضمن وحشیانه توصیف کردن اقدام صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن ۳ فلسطینی، خواستار شکل گیری انتفاضه در کرانه باختری شد. این جنبش، فلسطینیان ساکن کرانه باختری را به انتفاضه دعوت کرد.

گفتنی است، روز گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات خصمانه و سرکوبگرانه خود علیه فلسطینیان در کرانه باختری، ضمن یورش به جنین و الخلیل ۳ جوان فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

گروه‌های مقاومت فلسطین در محکومیت این جنایت صهیونیست‌ها بیانیه‌ای را صادر کردند. گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند که خون شهدای جنین پایمال نخواهد شد. خون این شهدا، عزم فلسطینیان برای تداوم نبرد و مبارزه علیه صهیونیست‌ها را راسخ‌تر می‌سازد.

این گروه‌ها در بیانیه خود همچنین خواستار فعال‌سازی گزینه مقاومت در کرانه باختری شده و افزودند: تنها راه مقابله با صهیونیست‌های جنایتکار و اشغالگر، توسل به گزینه مقاومت است و گزینه‌های دیگر نفعی ندارد.