شهر خبر
گفت‌وگو|

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: توپ مذاکرات در زمین غربی‌هاست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه صنعت صلح‌آمیز هسته‌ای از جمله حقوق ماست، گفت: اگر طرف‌های غربی در جریان مذاکرات با ایران نگرانی در این بخش دارند ما حاضریم با آن‌ها همکاری کنیم و به سوالات آن‌ها پاسخ دهیم.
محمود عباس‌زاده مشکینی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اینکه فعالیت هسته‌ای حق طبیعی و قانونی ما است، اظهار داشت: اقتصاد قوی منهای صنعت هسته‌ای امکان پذیر نیست.

وی تاکید کرد: ما تلاش داریم تا صنعت صلح‌آمیز هسته‌ای را داشته باشیم و این از جمله حقوق ماست و قانون این حق را به ما می‌دهد، چرا که ما عضو «ان‌.پی‌.تی» هستیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: اگر طرف‌های غربی در جریان مذاکرات با ایران نگرانی در این بخش دارند ما حاضریم با آن‌ها همکاری کنیم و به سوالات آن‌ها پاسخ دهیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ما اجازه نصب دوربین‌ها را به آن‌ها خواهیم داد، گفت: ما اجازه بازدید و بررسی را به آنها می‌دهیم، اما از سوی دیگر خواستار این هستیم که تحریم‌ها علیه ایران لغو و این تحریم‌ها از میان برداشته شود.

وی تأکید کرد: بنابراین توپ در زمین غربی‌هاست و همه دنیا به این مسئله اذعان دارند، اما گویی طرف‌های غربی متوجه این مسئله نیستند.
 

انتهای پیام/