مهران تیشه‌گران، رئیس فدراسیون ناشنوایان درباره افتتاح سالن ناشنوایان در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: داشتن استادیوم مخصوص و مناسب برای تمرین و انجام مسابقات همیشه جزو دغدغه فدراسیون و کادر فنی  بود، حتی سه سال پیش هم وزیر ورزش وقت آمدند و از نزدیک وضعیت چمن مصنوعی ورزشگاه را دیدند اما با گذشت سه سال اتفاق خاصی رخ نداد اما خوشبختانه این درخواست با حضور آقای سجادی با جدیت بیشتری دنبال شد و در نهایت ظرف سه ماه با پیگیری و حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی ‌المپیک حالا سالن به بهره برداری رسیده است.

رئیس فدراسیون ناشنوایان در خصوص آخرین وضعیت اعزام کاروان به المپیک برزیل توضیح داد: کاروان ما شامل هشت رشته شامل فوتبال، والیبال ساحلی، کاراته، کشتی، دوومیدانی، تیراندازی، تکواندو و جودو است. امیدواریم بتوانیم تیم را در بهترین حالت عازم مسابقات کنیم. به هر صورت این بازی ها در برزیل برگزار خواهد شد اعزام یک کاروان که شامل 140 نفر می‌شود واقعا در این شرایط اقتصادی کار دشواری است، البته که هم وزیر ورزش و جوانان و هم کمیته ملی المپیک در این مدت حمایت کردند و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه دار باشد تا شاهد عملکرد خوب نمایندگان کشورمان باشیم.

تیشه‌گران گفت: ما دوره گذشته با تعداد بیشتری عازم مسابقات شدیم و در رتبه هفتم قرار گرفتیم ولی این دوره به دلیل تاکید وزارت ورزش جهت اعزام کیفی کاروان تعداد افراد محدود‌تر شده است. هدف ما در همه رشته ها درخشش و کسب بهترین نتیجه است اما در رشته فوتبال تلاش خواهیم جزو چهار تیم برتر قرار بگیریم.

انتهای پیام//