شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ایران خودرو#قیمت#مهلت

مهلت 3روزه برای خرید 4محصول ایران خودرو به قیمت کارخانه+جزئیات

کدخبر: 479881
اقتصادنیوز: ایران خودرو در سی و سومین طرح فروش فوق العاده خود، چهار محصول پژو پارس، پژو پارس TU5، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای(پانوراما) و دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس را عرضه می‌کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، ایران‌خودرو در آخرین طرح فروش فوق‌العاده، عرضه چهار محصول خود را در دستور کار دارد.

خودروسازان ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص در این فروش فوق العاده عرضه پژو پارس، پژو پارس TU5، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای(پانوراما) و دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک را برنامه ریزی کرده است.

مشتریان فرصت دارند تا پایان روز پنجشنبه 12 اسفندماه در این طرح فروش ثبت نام کنند.

متقاضیان پژو پارس برای در اختیار گرفتن این خودرو باید مبلغ حدود 169 میلیون تومان به حساب آبی های جاده مخصوص واریز کنند. مشتریان چنانچه به دنبال در اختیار گرفتن پژو پارس با موتور TU5 از مسیر این طرح فروش ایران خودرو هستند باید در نظر بگیرند در صورت برنده شدن در قرعه کشی باید نزدیک به 176 میلیون تومان حساب خود را شارژ کنند. پژو 207 با گیربکس دستی و سقف پانوراما با قیمت حدود 235 میلیون و 500 هزار تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد و دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک نیز با قیمت حدود 397 میلیون و 500 هزار تومان در سی و سومین طرح فروش ایران خودرو حاضر است.

غول آبی جاده مخصوص پژو پارس را با رنگ های سفید، نقره ای، خاکستری و مشکی عرضه خواهد کرد. متقاضیان پژو پارس با موتور TU5 نیز می توانند این خودرو را با رنگهای سفید، نقره ای، خاکستری، مشکی و آبی رویال انتخاب کنند. پژو 207 با گیربکس دستی و سقف پانوراما نیز با رنگهای سفید، نقره ای، خاکستری، مشکی، آبی کاسپین و قرمز دو پوششه در دسترس مشتریان قرار دارد.  دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک نیز همانند پژو پارس با چهار رنگ سفید، نقره ای، خاکستری و مشکی توسط ایران خودرویی ها در این طرح فروش عرضه شده است.

بر اساس اعلام ایران خودرو این طرح فروش روز شنبه 14 اسفندماه با حضور نهادهای نظارتی قرعه کشی خواهد شد.

قرعه کشی از طریق سایت اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.