شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شهرکرد#علوم پزشکی#کرونا

عبور فوتی‌های کرونایی در چهارمحال و بختیاری از مرز ۱۸۰۰ نفر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از ثبت چهار فوتی ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت مجموع جان‌باختگان ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به هزار و ۸۰۶ نفر رسید.

عبور فوتی‌های کرونایی در چهارمحال و بختیاری از مرز ۱۸۰۰ نفر

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، ارسلان خالدی فر با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۲۲۵ نفر با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری مراجعه کردند، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۲۸۶ هزار و ۲۶۱ مورد نمونه‌گیری انجام‌شده است.

وی گفت: هم‌اکنون ۱۶ بیمار با شرایط وخیم در بخش‌های ویژه مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۹۵ هزار و ۹۹۴ نفر در استان چهارمحال و بختیاری به این بیماری مبتلا شده‌اند.

خالدی فر تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان را ۱۷۶ نفر اعلام کرد و افزود: با ثبت چهار فوتی ناشی از کرونا در ۲۴ ساعت گذشته مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری به هزار و ۸۰۶ نفر رسید.

وی عنوان کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است که از این تعداد ۴۳ بیمار در مراکز درمانی استان بستری و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: در حال حاضر شهرستان‌های «خانمیرزا» و «کوهرنگ» در حالت نارنجی کرونایی قرار دارند.

خالدی فر افزود: شهرستان‌های «شهرکرد»، «سامان»، «فارسان»، «کیار»، «بروجن»، «بن»، «اردل» و «لردگان» در وضعیت قرمز ابتلاء به کرونا قرار دارند.