شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اینستاگرام

توقف برنامه مستقل IGTV در اینستاگرام

برنامه مستقل IGTV در اینستاگرام، رسما متوقف شد و همه ویدیو‌ها اکنون به "ویدیو اینستاگرام" تبدیل شده اند.

توقف برنامه مستقل IGTV در اینستاگرام

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا، در دنیایی که تیک تاک، کاربران زیادی را در چند سال اخیر به خود اختصاص داده است، اینستاگرام، متوجه می‌شود که چگونه باید با کاربران، مرتبط بماند.

 اینستاگرام در جدیدترین پست خود تغییراتی را که برای تقویت ویدئو‌های خود انجام می‌دهد، از جمله توقف برنامه مستقل IGTV اعلام می‌کند.

از زمان نوشتن این مقاله، آخرین بار این برنامه مستقل در آگوست ۲۰۲۱ به‌روزرسانی شد و همچنان برای دانلود از فروشگاه گوگل پلی در دسترس است.

توقف برنامه مستقل IGTV در اینستاگرام

زمانی که  IGTV برای اولین بار راه اندازی شد، قصد اینستاگرام برای رقابت با یوتیوب در ویدیو‌های با فرمت طولانی‌تر باعث شد تا فکر کند نیاز به راه اندازی یک برنامه جداگانه برای IGTV دارد.  

در نهایت،  ویدیو‌های IGTV در فید اصلی ظاهر شدند، بنابراین منجر به توقف نهایی آن شد.  همچنین با تغییر تمرکز شرکت به Reels، تبلیغات IGTV را متوقف می‌کند.

با وجود تمرکز زیاد و سرمایه گذاری روی حلقه‌های اینستاگرام، تبلیغات در حال حاضر در اینجا نشان داده نمی‌شوند.  این موارد در سال ۲۰۲۲ تغییر خواهد کرد، زیرا اینستاگرام آزمایش تبلیغات در Reels را آغاز می‌کند و سازندگان می‌توانند از اواخر سال جاری شروع به کسب درآمد تبلیغاتی برای Reels کنند.

 

منبع: انتخاب