ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری برنا، در ‌واکنش به سرقت پیمانکار از المان‌های شهری بابت طلب‌شان از شهرداری، اظهار کرد: کسی بابت بدهی اقدام به برداشتن پیچ‌های پلی که نتیجه‌ای هم برایشان ندارد، نمی‌کند. بنده این موضوع را قبول ندارم.

وی درباره بدهی شهرداری به پیمانکاران، گفت: بدهی شهرداری به پیمانکاران بیش از ۶ هزار میلیارد تومان است و درحال حاضر در معاونت مالی شهرداری به دنبال این هستیم که مدل‌های تسویه آن را طراحی کنیم تا هرچه سریعتر این بدهی‌ها پرداخت شود.

فلاح با بیان اینکه طلبی که پیمانکاران از شهرداری حق‌شان است، ادامه داد: گاهی اوقات شاهد هستیم ۳ تا ۶ سال پیمانکاران از شهرداری طلب دارند و برای شهرداری کار کرده اما دریافتی نداشته است، پیمانکار گناه نکرده که برای شهرداری کار کرده است.

معاون مالی شهرداری تهران افزود: به پیمانکاران اعلام کردیم که کد بورسی دریافت کنند تا املاک خردی که شهرداری در بورس عرضه می‌کنیم بابت طلبشان بردارند و بسیاری از این موضوع پیمانکاران استقبال کردند، آن دسته از پیمانکارانی که راضی به دریافت طلبشان به این شیوه نیستند کمی صبر کنند مدل‌های جدیدی برای پرداخت بدهی‌مان به آن‌ها طراحی می‌کنیم‌.

وی خاطرنشان کرد: حتما باید طلب پیمانکاران به صورت به روز پرداخت شود.

انتهای پیام/