جمشید شاه‌ محمدی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی پرسپولیس برابر مس رفسنجان که منجر به پیروزی سه بر یک قرمزها شد، اظهار داشت: پرسپولیس برابر تیم با انگیزه و خوب مس نمایش مطلوبی را از خود ارائه داد و با عملکرد نمایش منطقی که در این بازی داشت موفق شد سه امتیاز ارزشمندی را به دست آورد و با توجه به تساوی استقلال برابر نساجی بار دیگر فاصله اش را با صدر کاهش داد.

وی در ادامه افزود: در این  دیدار پرسپولیسی ها منطقی و حساب شده بازی کردند و با گل زودهنگام از حریف خود پیش افتادند. انتظار می رفت پس از گل بچه ها حواس شان را بیشتر جمع کنند اما روی یک غافلگیری دروازه پرسپولیس باز شد. در ادامه تیم به خود آمد تا خیلی زود باز هم برتری را از آن خود کند و در نهایت با ارائه بازی حساب شده هم به گل دوم رسید و هم توانست در نیمه دوم گل سوم را به ثمر برساند و مسیر جبران را برای مسی ها سخت کند.

پیشکسوت پرسپولیس با تاکید بر اینکه فاصله تیم تا صدر به زودی جبران می‌شود، گفت: نوسان و شرایط تیم ها در نیم فصل دوم زیاد می شود و پرسپولیس می تواند با حفظ روند خوب خود اختلاف باقی مانده را هم از بین ببرد. من از ماه ها قبل گفته ام و باز هم تاکید می کنم این تیم می تواند امسال هم قهرمان شده و ششمین جام متوالی را در لیگ برتر از آن خود کند.

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس در مورد عملکرد مهدی عبدی که دو گل از سه گل پرسپولیس در این دیدار را به ثمر رساند، به خبرنگار برنا گفت: اگرچه عبدی در این دیدار دو گل ارزشمند را برای پرسپولیس به ثمر رساند و نقش ویژه ای در برتری و پیروزی تیم داشت اما هنوز تا رسیدن به روزهای ایده آل فاصله دارد. عبدی شم گلزنی زیادی دارد اما متاسفانه هنوز نتوانسته با بهره گیری از توانش در خط حمله تحرک خوبی را داشته باشد و او اگر این موضوع را حل کند به طور حتم شرایط بهتری را در پرسپولیس خواهد داشت.

شاه محمدی با تمجید از شرایط خوب وحید امیری در اکثر بازی‌های پرسپولیس تصریح کرد: کمتر دیده شده امیری در دیداری عملکرد بدی داشته باشد و این روزها شاه مهره پرسپولیس محسوب می شود. بازی کم اشتباه و تقریبا بدون نوسان وحید می تواند اتفاق خوبی برای تیم گل محمدی باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد پیش‌بینی‌اش از آینده تیم گل‌محمدی در ادامه فصل گفت: نظم و انضباط تیمی پرسپولیس چه در درون زمین و چه در بیرون از مستطیل سبز به روند خوب این تیم کمک می کند و از این حیث از همه تیم های حال حاضر لیگ برتر از شرایط بهتری برخوردار است و این موضوع می تواند به پرسپولیس کمک کند تا بار دیگر قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد.

انتهای پیام//