کامیار کاردار، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی برنا درباره عملکرد شاگردان فرهاد مجیدی مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم استقلال در تمام بازی‌های خود برنده خارج شود. قطعا در آن صورت شرایط ایده‌آل اما همین حالا هم تساوی خارج از خانه مقابل نساجی که تیمی بسیار محترم و فنی است نتیجه چندانی بدی نیست. استقلال بعد از چند برد پیاپی به تیمی رسید که گردش توپ خوبی دارد و اصلا دست و پا بسته نبود. نتیجه هم در نهایت مساوی شد.

وی درباره عملکرد رودی ژستد که با انتقادات زیادی مواجه شده گفت: اگر جای مجیدی بودم اندکی در تصمیم تجدید نظر می‌کردم. حضور دائم ژستد در ترکیب باعث شده تا خود این بازیکن هم با کمبود انگیزه مواجه شود و آن کارایی لازم را نداشته باشد. بعید می دانم اگر آرمان رمضانی در ترکیب قرار می‌گرفت، نتیجه چیز دیگری می‌شد. شاید از او بهتر هم بازی می‌‌کرد. به نظرم وقت فرصت دادن به چهره‌های دیگر است.

مجیدی در کنفرانس خبری شرکت نکرد و فشارها اخیرا روی او زیاد شده. کاردار در این رابطه گفت: دست مجیدی پس از جدایی دو مدافع خالی شده است. جدایی یزدانی و مرادمند که هر دو نفر مدافعانی بسیار باکیفیت و در حد تیم ملی بودند اصلا برای استقلال خوب نیست و بهتر بود در این زمینه مدیریت بهتر عمل می‌کرد. صحبت‌های نظام وظیفه در خصوص این دو نفر را هم چندان نسپندیدم و بوی رنگی بودن در آن به چشم می‌خورد زیرا اصلا قرار نبود این دو معاف شوند و تنها تعویق سه ماهه در کار بود. به نظرم این مسائل و هجمه‌ها فشار روانی روی دوش مجیدی انداخته و کار را برایش سخت کرده است.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره ادامه روند آبی‌ها افزود: صادقانه بگویم استقلال هنوز بازی‌های سختی در پیش دارد. بیشتر این بازی‌ها در تهران هستند و این نکته ای خوب است اما تعداد این بازی‌ها زیاد است. هم پرسپولیس، هم آلومینیوم، هم مس، هم فولاد... همه و همه بازی‌هایی سخت هستند. به عنوان یک هوادار قطعا دوست دارم استقلال برنده شود اما منطق می‌گوید قاطعانه نمی‌شود این تیم را قهرمان دانست. اگر شاگردان مجیدی بازی‌های 6 امتیازی را با نتایجی خوب پشت سر بگذراند آن وقت قهرمانی دور از دسترس نیست و امیدوارم نتایج آن دیدارها کاملا به نفع استقلال باشد.

انتهای پیام//