شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#مازندران#نساجی

شکوری: استقلال نباید وارد حاشیه شود و خودزنی کند/ می‌شود به مطهری اطمینان کرد

شکوری: استقلال نباید وارد حاشیه شود و خودزنی کند/ می‌شود به مطهری اطمینان کرد

مدافع پیشین استقلال از حاشیه‌های ایجاد شده، پس از دیدار این تیم برابر نساجی مازندران انتقاد کرد.

هادی شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی صفر - صفر استقلال مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: استقلال عملکرد خوبی داشت و شایسته پیروزی بود. نساجی تیم دست و پا بسته‌ای نیست و بازی این تیم با ساکت الهامی متحول شده است. استقلال بدشانس بود و امیرحسین حسین‌زاده نیز آمادگی همیشگی را نداشت. او چند فرصت گلزنی بسیار خوب داشت و می‌توانست آنها را تبدیل به گل کند.

وی با بیان اینکه رودی ژستد هم می‌توانست گلزنی کند، گفت: علیرضا حقیقی روز بسیار خوبی داشت و جلوی برد استقلال را گرفت. عارف غلامی به تازگی به میادین بازگشته و دو مدافع وسط استقلال، هماهنگی لازم را نداشتند. این مدافعان دچار اشتباهاتی می‌شدند که آن را به مرور برطرف کردند. هافبک‌های تیم عملکرد بسیار خوبی ارائه کردند، موقعیت‌های بسیار خوبی ساختند و زیبا پاسکاری می‌کردند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نیست ارسلان مطهری در ترکیب اصلی آبی‌ها به‌جای ژستد به میدان برود، یادآور شد: نباید یک بازیکن به خودش بقبولاند که بازیکن 20 دقیقه پایانی است. این موضوع به تمرینات بازیکن برمی‌گردد و امیدوارم چنین اتفاقی برای هیچ‌کس رخ ندهد. نظر کادر فنی محترم است و سرمربی بر اساس پازل تاکتیکی خود تصمیم می‌گیرد، اما او می‌تواند به ارسلان مطهری هم اطمینان کند.

شکوری در خصوص اظهارات صالح مصطفوی مربی استقلال در نشست خبری پس از دیدار با پدیده، به بهانه صحنه مشکوک به پنالتی که روی ارسلان مطهری رخ داد و طی آن به انتقاد از شرایط فوتبال ایران پرداخت، خاطرنشان کرد: به نظرم آن صحنه پنالتی بود، اما نباید خودزنی کنیم. صحبت‌هایی درباره اینکه باعث افزایش تنش می‌شود و تیم را وارد حاشیه می‌کند. الان همه چیز خوب پیش می‌رود و استقلال خیلی راحت‌تر از سال‌های گذشته بازی می‌کند. کادر فنی آبی‌ها باید از این مسائل فاصله بگیرد.

وی در خصوص اینکه باشگاه استقلال به دیرتر برگزار شدن دیدارهای پرسپولیس اعتراض کرد، به تسنیم گفت: استقلال کیفیت خوبی دارد و نباید وارد این مسائل شود. این همه جار و جنجال برای سربازی سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند به وجود آمد، اما آنها به سربازی رفتند و فقط استقلال وارد تنش شد. اگر داور پنالتی را اعلام نکرده، نباید به آن دامن بزنیم و باید اجازه بدهیم تیم پشتیبانی باشگاه در این باره اقدام کند.

پیشکسوت استقلال در مورد رقابت شاگردان فرهاد مجیدی با رقیب سنتی خود در راه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر عنوان کرد: اگر استقلال بر حواشی غلبه کند، می‌تواند اختلاف خود را با پرسپولیس افزایش دهد. اکنون این دو تیم مدعی هستند و همین موضوع، کیفیت لیگ را بالا می‌برد. استقلال شرایط بهتری نسبت به سال‌های گذشته دارد و امیدوارم امسال مزد زحمات خود را بگیرد. تیم خیلی منطقی‌تر حرکت می‌کند و اگر وارد حاشیه نشود،‌ به قهرمانی لیگ برتر می‌رسد.

انتهای پیام/