شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

یحیی گل محمدی:

گل خوردن راحت را دوست ندارم/تا پایان سال باید تکلیف روشن شود

گل خوردن راحت را دوست ندارم/تا پایان سال باید تکلیف روشن شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با اینکه بازی مهمی را بردیم اما دوست ندارم راحت گل بخوریم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل مس فسنجان در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم؛ در ادامه گل خیلی بدی را خوردیم و دوست ندارم تیمم اینقدر راحت گل بخورد اما متأسفانه این اتفاق افتاد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: در ادامه کنترل بازی را در دست گرفتیم. نیمه دوم هم تغییراتی را ایجاد کردیم که برای نخستین‌بار بود با این سیستم بازی کردیم که وظیفه شناس و خوب از سوی بازیکنان انجام شد.

او در ادامه به گل‌های زده پرسپولیس اشاره کرد و گفت: گل‌های قشنگی زدیم و موقعیت خاصی به حریف ندادیم، در مجموع روندی که دوست داشتیم طی شد. از بازیکنانم تشکر می‌کنم، آنها شرایط سختی دارند و از باشگاه می‌خواهم توجه بیشتری به آنها کنند.

سرمربی پرسپولیس بار دیگر لب به گلایه گشود و گفت: اینکه حرف نمی‌زنیم معنی‌اش این نیست مشکلی نداریم. قبل از پایان سال تکلیف باید روشن و مشکلات برطرف شود. بازیکنان شرایط سختی دارند. این برد را به همه هواداران، حامد پاکدل و مصدومان تیم هم تقدیم می‌کنیم چون خیلی‌ها سلامتی خود را در این مدت به خطر انداختند. مصدومیت‌ها کار را سخت می‌کند و شرایط برای تغییرات سخت می‌شود.

وی درباره عملکرد مس رفسنجان تاکید کرد: آنها تیم خوبی هستند و بازی کردن مقابل مس همیشه سخت است. آنها تاکتیکی بازی می‌کنند و برد ارزشمند و به موقعی کسب کردیم که در ادامه خیلی کمک خواهد کرد.