شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بنیاد#آمادگی#مستضعفان#برای#توسعه#نیروگاه#قاین

آمادگی بنیاد مستضعفان برای توسعه نیروگاه قاین

بیرجند-رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه بنیاد در نیروگاه قاین سهام دار است، گفت: آمادگی خرید سهم باقی مانده را برای توسعه و سرمایه گذاری در این نیروگاه را داریم.

آمادگی بنیاد مستضعفان برای توسعه نیروگاه قاین

پرویز فتاح دوشنبه شب در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: دو سال قبل شهرستان درمیان را به عنوان منطقه هدف برای رونق اقتصادی، آبادانی و پیشرفت در خراسان جنوبی انتخاب کردیم.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه در این سفر به صورت میدانی میزان پیشرفت برنامه‌ها در درمیان را بررسی می‌کنیم، بیان‌کرد: طی این دو سال گره‌گشایی هایی در حوزه املاک بنیاد در خراسان‌جنوبی صورت گرفت و نهایت تلاش ما این است که تصمیم گیری ها به نفع مردم استان باشد.

فتاح ادامه داد: در این دو سال اگر از فروش املاک بنیاد در خراسان جنوبی درآمدی به دست آمده به استان برگشته است و این موضوع ادامه خواهد یافت.

وی گفت: اراده بنیاد بر این است که بعد از طی شدن روال قانونی در سرمایه گذاری و توسعه نیروگاه قاین سهیم باشد.

فتاح بیان داشت: هم اکنون در این نیروگاه سهام دار هستیم.

وی بیان کرد: در مجموع با واحدهای بهزیستی و کمیته امداد و… هزار واحد مسکونی با مشارکت بنیاد مستضعفان در خراسان جنوبی ساخته خواهد شد.

فتاح یادآور شد: در حوزه مقابله با کرونا نیز اقدامات ارزشمندی توسط بنیاد مستضعفان در خراسان جنوبی انجام شده است.

وی با اشاره به نگاه ویژه رئیس جمهور به خراسان‌جنوبی گفت: من نیز ارادت ویژه‌ای به مردم خراسان‌جنوبی دارم و امیدواریم اقدامات صورت گرفته برای مردم خراسان جنوبی خیر و برکت به همراه داشته باشد.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: در دولت جدید با تغییراتی که در استان روی داد، به دنبال سفر به خراسان جنوبی بودیم و با استاندار هماهنگی لازم در این خصوص انجام شد که در این روزهای مبارک و همزمان با سالروز تأسیس بنیاد مستضعفان و عید مبعث به استان سفر صورت گرفت.

 

منبع: مهر