شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رادیو#عید مبعث#جمعه

۲ ویژه‌برنامه رادیو و تلویزیونی برای عید مبعث

2 ویژه‌برنامه رادیو و تلویزیونی برای عید مبعث

شبکه افق با بررسی فیلم «محمد رسول‌الله» و عوامل برنامه «صبح جمعه با شما» با طنازی خودشان در رادیو، عیدانه‌ای برای مبعثِ مخاطبان دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رادیو و تلویزیون در کنارِ پخش برنامه، سریال و فیلم‌های سینمایی، با گفت‌وگویی ویژه در برنامه عیدانه شبکه افق به فیلم «محمد رسول‌الله» مصطفی عقاد می‌پردازد. 

ویژه برنامه عیدانه «به عشق محمد» امشب با حضور چهره‌های هنری و ورزشی ساعت 20:30 پخش می‌شود.

این ویژه برنامه را صابر خراسانی و حسین رفیعی به طور مشترک اجرا می‌کنند. همچنین چهره‌هایی همچون حجت‌الاسلام والمسلمین سرلک، جعفر فردی قاری بین‌المللی، مهدی فقیه، اصغر نقی‌زاده، گلعلی بابایی، مبین درپور خواننده نوجوان و یسری سلیمانی دختر نابغه سیستانی همراه است.

پخش گفت‌وگوی نادر طالب‌زاده و بهروز افخمی درباره مصطفی عقاد کارگردان فیلم «محمد رسول‌اله(ص)» از جمله بخش‌های ویژه این برنامه است.

عیدانه‌ ویژه «صبح جمعه با شما»

ساجد قدوسیان، تهیه‌کننده و کارگردان ویژه‌برنامه «صبح عید با شما» گفت: هرچند در این ایام مشغول تولید و آماده‌سازی ویژه‌برنامه‌های نوروز 1401 هستیم اما از آنجایی که عید مبعث برای مسلمانان بسیار ارزشمند است و یکی از رسالت‌های برنامه «صبح جمعه با شما» شاد کردن مردم است، ویژه برنامه‌ای را برای عید مبعث طراحی کردیم که به صورت زنده سه‌شنبه دهم اسفند ساعت 9 صبح از رادیو ایران پخش می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: مجری برنامه نسیم رفیعی است و هنرمندانی همچون فرانک رفیعی، محمدرضا لبیب، زهره کدخدازاده، داریوش بشارت و آرش راسخ در استودیو حضور خواهند داشت. 

قدوسیان در پایان افزود: استقبال مردم از اجرای مرشد پهلوانیان در روز پدر باعث شد تا برای عید مبعث هم از ایشان دعوت کنیم تا در رسای پیامبر اعظم (ص) بخش‌هایی را اجرا کنند. 

این تهیه‌کننده رادیویی تصریح کرد: نمایش‌های کمدی و طنزآهنگ و لطیفه از دیگر بخش‌های برنامه «صبح عید با شما» است.

ویژه‌برنامه «صبح عید با شما» 10 اسفند مصادف با مبعث پیامبر گرامی اسلام ساعت 9 صبح به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ساجد قدوسیان از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام/