شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شیراز#فوتبال#تیم فوتبال

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی:

استعفا نمی دهم/ مسئولین زمین حافظیه را غلطک هم نمی کردند

استعفا نمی دهم/ مسئولین زمین حافظیه را غلطک هم نمی کردند

شیراز- سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: اگر به دنبال استعفا هستید من با قدرت ادامه خواهم داد و هیچ وقت استعفا نمی‌دهم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر کلانتری عصر دوشنبه در نشست خبری بعد از بازی تیم‌های فجر و پیکان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، بیان کرد: تا زمانی که در تیم فجر باشم می جنگم و هیچ گاه دستم را به نشانه تسلیم بالا نمی‌گیرم اگر به دنبال استعفا هستید من استعفا نمی‌دهم.

وی افزود: تا زمانی که در این تیم باشم می‌جنگم ولی اگر این تیم را از من بگیرند به عنوان یک عاشق همواره طرفدار این تیم خواهم ماند اگر کسی دلسوز فوتبال فارس است به دنبال آن باشد که وضعیت زمین تیم فوتبال فجر را بهبود دهد زیرا در این زمین نمی‌توان فوتبال بازی کرد.

کلانتری ادامه داد: مسئولان حتی از دادن یک غلطک برای صاف کردن زمین امتناع کردند و حتی حاضر نشدند زمین را صاف کنند و یکی از دلایلی که فجر مجبور به بازی هوایی شد وضعیت بد زمین ورزشگاه حافظیه است.

وی افزود: با توجه به وضعیت بدی که زمین حافظیه داشت اما شاهد بودیم که تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز چندین موقعیت ایجاد کرد و اگر تیمی نتواند از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کند محکوم به شکست است لازم به ذکر است که اگر مدیران سایر تیم‌ها می آیند و از وضعیت بد زمین گلایه می‌کنند باید به همه ما بر بخورد.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز ادامه داد: وقتی بازیکن با تجربه ما توپ مهمی را از دست می‌دهد نباید انتظار داشت که بتوان نتایجی بهتر از این کسب گرد شرایط زمین به گونه‌ای بود که اجازه انجام فعالیت‌های تکنیکی و تاکتیکی را به هیچکدام از تیم‌ها نمی‌داد.