به گزارش برنا، تیم مقاومت شهداب یزد با کسب دو پیروزی مقابل مس رفسنجان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان، به دیدار نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود کرد و حریف فولاد سیرجان ایرانیان شد.

علیرضا طلوع‌کیان در ارزیابی از سطح لیگ برتر 1400 گفت: سطح مسابقات لیگ امسال بالاست و بازی‌ها از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. تیم‌ها بهم نزدیک هستند به‌طوری که در مرحله مقدماتی تیم چهاردهم موفق به کسب هفت پیروزی شد یا تیم‌های نهم تا سیزدهم جدول رده‌بندی در پایان نیم‌فصل اول و دوم، تنها دو برد اختلاف با هم داشتند. تیم دوم تا پنجم نیز دو برد با هم تفاوت داشتند. این موضوع نشان‌دهنده کیفیت بالا و نزدیکی رقابت‌ها و قدرت‌های برابر تیم‌های حاضر در لیگ برتر است که سطح لیگ را بالا برد. ضمن این‌که رقابت‌های امسال واقعا فشرده و سنگین بود.

سرمربی تیم مقاومت شهداب یزد با اشاره به عملکرد تیم‌ها در مرحله یک‌چهارم نهایی، افزود: در مرحله پلی‌آف تیم‌های مقاومت شهداب یزد، مس رفسنجان، لبنیات هراز آمل و فولاد سیرجان ایرانیان، بازی‌های پرفشار و نزدیک بهمی به نمایش گذاشتند. تیم شهداب دو بازی پنج سته و بسیار نزدیک داشت که خوشبختانه موفق به پیروزی شد.

طلوع‌کیان ادامه داد: مجموع این عوامل سبب خواهد شد که تیم ملی قوی‌تری داشته باشیم. بازیکنان در شرایط سخت محک می‌خورند و حتی ما هم به‌عنوان مربی تیم ملی به شناخت متفاوتی از بازیکنان در شرایط حساس خواهیم رسید. چراکه اینجاست که مشخص می‌شود عملکرد بازیکنان در شرایط خاص چگونه است. من فکر می‌کنم این مسئله بسیار مهم است و ما هم برای رشد و منافع تیم ملی والیبال کشور از آن به‌خوبی بهره‌برداری می‌کنیم. امیدوارم در مرحله نیمه‌نهایی هم شرایط فنی مساعد باشد. قطعا هر تیمی که از فرصت‌ها به‌خوبی استفاده کند، در جایگاه بالاتری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام//