به گزارش برنا؛ در هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرتغال پورتو و ژیل ویسنته به تساوی ۱-۱ رسیدند. مهدی طارمی پاس تنها گل تیمش را ارسال کرد و در وقت‌های اضافه یک ضربه را به تیر دروازه کوبید تا پورتو با توقف برابر حریف ۱۰ نفره، در صدر جدول ۶۴ امتیازی شود‌. 

در هفته بیست و پنجم سوپرلیگ یونان پاناتینایکوس با ۳ گل آاک‌آتن را شکست داد. کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی که از ابتدا در ترکیب آاک به میدان رفته بودند، در بین دو نیمه تعویض شدند و حاج‌صفی جای خود را به میلاد محمدی داد. آاک با ۴۲ امتیاز سوم است‌.

در هفته بیست و چهارم اردیویسه هلند دیدار آلکمار و فاینورد با حساب ۲-۱ به سود آلکمار خاتمه یافت.شکست فاینورد در حضور ۱۷ دقیقه‌ای علیرضا جهانبخش مقابل تیم سابقش، این تیم را با ۵۳ امتیاز در رده سوم نگه داشت.

در هفته بیست و نهم لالیگا ۲ هم  آلکورکون و پونفرادینا به تساوی ۲-۲ رسیدند.با وجود ۵ مهار، امیر عابدزاده دقیقه ۳+۹۰ و از روی نقطه پنالتی گل تساوی را دریافت کرد تا پونفرادینا در رده پنجم ۴۸ امتیازی شود.

در سوپرلیگ ترکیه هم آلتای در حضور ۹۰ دقیقه‌ای محمد نادری ۳-۲ گازیان تپه را شکست داد. این برد موجب صعود این تیم ۲۵ امتیازی به رده هجدهم جدول شد.

انتهای پیام//