شهر خبر

عزیزی در صحن مجلس:

مساله امنیت و سربازی قابل خرید و فروش نیست

مساله امنیت و سربازی قابل خرید و فروش نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در هیچ کجای دنیا مساله امنیت و سربازی وجه المعامله و قابل خرید و فروش نیست و ما هم باید به این موضوع توجه کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم عزیزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۹ اسفند) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: روز گذشته در صحن مجلس رأی گیری شد و قرار بر این شد که نمایندگان پیشنهادات غیر بودجه‌ای خود را مطرح نکنند. متأسفانه همچنان همان روند غلط ادامه دارد و بسیاری از پیشنهادات بودجه‌ای نیست و موضوع خرید و فروش سربازی هم جزو این موارد است.

وی بیان کرد: متأسفانه به دلیل نگاه ضعیف و ناقصی که برخی آقایان به موضوع امنیت دارند، بخش قابل توجهی از بازنشستگان نیروهای مسلح نگران هستند و ما باید نگرانی آنها را رفع کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در کجای دنیا مساله امنیت وجه المعامله قرار می‌گیرد؟ سربازی را نباید خرید و فروش کرد و این نگاه غلط و ناقصی به امنیت است. در هیچ کجای دنیا امنیت شأن را اینگونه تضعیف نمی‌کنند و ما باید به این مساله دامن بزنیم.