شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#دوشنبه#جهان اسلام#عید مبعث

در تالار اندیشه حوزه هنری؛

آئین افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم برگزار می شود

آئین افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم برگزار می شود

آئین افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد قرآنی جهان اسلام همزمان با عید مبعث پیامبر(ص) امروز دوشنبه ۹ اسفند ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد قرآنی جهان اسلام همزمان با مبعث پیامبر گرامی اسلام امروز دوشنبه نهم اسفند ماه از ساعت ۱۹ با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و امام‌جمعه موقت تهران و حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی نماینده ولی‌فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه، مسئولان لشگری و کشوری و نخبگان قرآنی در محل تالار اندیشه حوزه هنری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

بر همین اساس آخرین جلسه ستاد برگزاری سی‌وهشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم یک روز پیش از برگزاری این مسابقات با حضور حمید مجیدی مهر رئیس این ستاد و مسئولان و نمایندگان کمیته‌های این دوره از مسابقات در سالن سلمان هراتی حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این نشست هر یک از نمایندگان و مسئولان کمیته‌های ستاد به ارائه گزارشی از آخرین تحولات، فعالیت‌ها و هماهنگی‌ها در حیطه مسئولیت خود پرداختند که بر همین اساس ضمن اعلام آخرین هماهنگی‌ها برای ورود داوران خارجی به ایران در روز دوشنبه نهم اسفندماه، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور نیز به‌عنوان سخنران ویژه مراسم افتتاحیه مسابقات معرفی شد.

گفتنی است، مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از نهم تا چهاردهم اسفند سال جاری به‌صورت غیرحضوری در تالار اندیشه حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.