به گزارش برنا، محمد نصیری دارنده مدال وزنه برداری جهان و المپیک در گفت و گو با روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور با اشاره به اینکه حالش رو به بهبودی است و دوران نقاهت را می گذارند، گفت: حدود دو ماه پیش به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شدم و تحت یک عمل جراحی سخت قرار گرفتم.

وی در خصوص مشکل قلبی خود گفت: مدتی بود که مشکل قلبی داشتم. به پزشکان مختلف مراجعه کرده بودم که علت آن عفونت لثه تشخیص داده شد. به همین دلیل تمام دندان هایم را کشیدم بعد از آن تا حدودی مشکل تنگی نفس و قلبم خوب شد. چند آنژیو و عکسبرداری از ریه هم داشتم تا اینکه دو ماه پیش دوباره مشکلات تنفسی و قلبی ام آغاز شد و بلافاصله بعد از مراجعه به بیمارستان بستری شدم.

این پیشکسوت وزنه برداری با بیان اینکه در بیمارستان مدرس، توسط دکتر بهشتی مورد عمل جراحی قرار گرفتم ادامه داد: در این عمل دریچه آئورت و میترال قلبم تعویض شد. خوشبختانه عمل قلب من موفقیت آمیز بود و مدت یک ماه در بیمارستان بستری بودم که در این مدت پرسنل پزشکان و پرستاران بیمارستان مدرس به من لطف زیاد داشتند و بسیار برایم زحمت کشیدند و من قدردان آن ها هستم.

وی با بیان اینکه دوران نقاهت را می گذارند گفت: در حال حاضر وضعیت جسمی ام رو به بهبودی است ولی هنوز پزشکان اجازه بیرون رفتن به من نداده اند و باید بسیار مراقب باشم. هرچند که دلم گرفته ولی باید این دوران را تا بهبودی کامل سپری کرد.

نصیری در ادامه از حضور دکتر سجادی وزیر ورزش، دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، دکتر ابطحی مدیرعامل صندوق حمایت و دکتر نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در بیمارستان و عیادت از او قدردانی کر و آن را مایه دلگرمی خواند.

این پیشکسوت با تاکید بر پیگیری و حمایت صندوق از وی در تمام طول درمان تا کنون گفت: تمام امور مربوط به درمان و بیمه من توسط صندوق حمایت انجام شد و دکتر ابطحی در دوران حضورم در بیمارستان بارها به ملاقات من آمد و همدلی و مهرش را از من دریغ نکرد.

نصیری با بیان اینکه محبت ها و زحمات صندوق را نمی توان در کلام بیان کرد، ادامه داد: امیدوارم خداوند به کارکنان و مدیرعامل صندوق سلامتی و بزرگی بدهد زیرا این حمایت ها که بیش از وظیفه مجموعه ای چون صندوق است باعث می شود حال بیمارانی چون من زودتر خوب بشود. محبت های صندوق همچون دستی بر بالای سر ما و مایه خوشحالی بود.

محمد نصیری دارنده مدالهای طلا، نقره و برنز در المپیک های ۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ است. او همچنین ۵ طلا، یک نقره و سه برنز جهان را هم در کارنامه ی خود به ثبت رسانده است.ا

انتهای پیام//