شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

استقلالی‌ها به فکر رکورد و آمار نباشند/ مجیدی حق دارد ناراحت باشد

استقلالی‌ها به فکر رکورد و آمار نباشند/ مجیدی حق دارد ناراحت باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به شرایط این روزهای این تیم، گفت: هنوز خیلی زود است که استقلالی‌ها به فکر رکورد و آمار باشند و آنها باید فعلا فقط به شکست دادن حریفانشان فکر کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر هم توانست حریفش فجر سپاسی را شکست دهد تا فاصله‌اش را در صدر جدول با تعقیب کنندگان بیشتر کرده و در هفته بیستم نیز باید در دیدار خارج از خانه به مصاف نساجی برود که این روزها تمام دیدارهای خود را خارج از خانه انجام می‌دهد.

افشین حاجی پور پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: به بحث سربازی بازیکنان استقلال ورود نمی‌کنم چون اطلاعات کاملی از قانون و نحوه اجرای آن ندارم. اما به طور کلی این را بگویم که برای من هم مثل میلیون‌ها هوادار یکسری ابهام و سئوال ایجاد شده که پاسخ آن را نمی‌دانم. اما امیدوارم اگر بحث قانون و اجرای آن مطرح است که باید هم اینچنین باشد، اجرای قانون برای همه به صورت یکسان اجرا شود و مجریان قانون استثنایی برای فرد یا تیمی قائل نشوند.

پیشکسوت آبی پوشان در ادامه بیان داشت: استقلال این روزها عملکرد خوبی دارد و این را نتایج این تیم هم به خوبی نشان می‌دهد. نمی‌شود یک تیم بی کیفیت باشد اما ۶ بازی پی در پی را با پیروزی به پایان برساند و در ۱۹ هفته بدون شکست مانده و با اختلاف در صدر جدول باشد. پس نباید یکسری انتقادات را نسبت به این تیم مطرح کرد. باید این را پذیرفت اگر نقدی هم بر استقلال وارد است، با همین شرایط بهترین تیم کنونی فوتبال ایران است.

وی با اشاره به رکوردها و آمارهای این تیم گفت: رکورد و آمار خیلی خوب است اما این موضوع نباید تمرکز کادر فنی و بازیکنان را بر هم بزند. اعضای تیم استقلال حالا حالاها نباید به رکوردها و آمارها فکر کنند و باید همه تمرکزشان را برای تداوم پیروزی‌های خود بگذارند. این مهم‌ترین موضوعی است که مجیدی و شاگردانش باید به آن فکر کنند.

حاجی پور در خصوص ناراحتی مجیدی از شرایط و صحبت‌های دستیار وی در نشست خبری در همین راستا گفت: باید به مجیدی حق داد که از شرایط ناراضی باشد. او با دست خالی بهترین تیم را آماده کرده اما بی مهری به استقلال زیاد می‌شود. هر مربی دوست دارد خودش را جای مجیدی بگذارد و ببیند وقتی در یک مقطع حساس دو بازیکن تاثیر گذار و ثابت او را به هر دلیلی از تیم جدا کنند، چه شرایطی خواهد داشت.

کارشناس فوتبال گفت: نمی‌دانم قرار است این دو مدافع به استقلال باز گردند یا خیر، اما حتی اگر بازگشت آنها کاملاً منتفی هم شود مجیدی و تیمش باید با این واقعیت کنار آمده و ضمن استفاده بهینه از همین داشته‌های خود به فکر جذب سریع یک مدافع میانی خارجی و آزاد باشند. این تیم دو سوم راه را با موفقیت طی کرده و حالا نباید اتفاقی بیفتد که در این ۱۱ بازی آخر شرایط تغییر کند. مهم‌ترین موضوع برای استقلال حفظ همین موقعیت و شرایط تا پایان فصل و کسب قهرمانی است و هیچ اتفاقی نباید آنها را از این مسیر خارج کند.

پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار این تیم مقابل نساجی در هفته بیستم بیان داشت: نساجی تیمی بسیار خوب، سخت‌کوش، دونده و خطرناک است و به خصوص این خصلت خطرناکی را برابر تیم‌های بزرگ بیشتر نشان می‌دهد. لذا آبی پوشان برای این بازی نه باید در باد نتایج و پیروزی‌های قبلی خود بخوابند و نه به اختلاف جایگاه در جدول نگاه کنند. اگر از نساجی غفلت شود این تیم ظرفیت متوقف کردن استقلال و قطع کردن نوار پیروزی‌های این تیم را دارد.

استقلالی‌ها به فکر رکورد و آمار نباشند/ مجیدی حق دارد ناراحت باشد