شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#کارکنان#ایران

فرمانده کل ارتش: عشق به ولایت و مردم در کارکنان ارتش نهادینه شده است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ایثار جان برای امنیت و آسایش هموطنان در ارتش یک فرهنگ سازمانی و عشق به ولایت و رهبری و خدمت به مردم در دل و جان کارکنان شریف ارتش نهادینه شده است.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در جمع فرماندهان و مسئولین این یگان‌ها، گفت: نقطه عطف بیانیه گام دوم انقلاب، آمادگی برای ظهور حضرت صاحب‌الزمان (عج) است و باید با افزایش بیش از پیش ایمان، دانش و روحیه، این آمادگی را کسب کنیم.

موسوی افزود: قبل از انقلاب، حاکمان، نوکر و ذلیل قدرت‌های استعماری بودند و اجازه هیچ کاری را بدون دستور ابرقدرت‌ها نداشتند و  سفرای کشور‌های غربی برای شاه ایران تعیین تکلیف می‌کردند، ولی امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سرنوشت‌مان را خودمان تعیین می‌کنیم و به اذعان دشمنان، بدون خواست و اراده ایران در منطقه، هیچ کاری شدنی نیست و این دستاورد با تلاش و مجاهدت نیرو‌های مسلح بدست آمده است.

وی با تأکید بر اینکه ملت شریف ایران همواره قدردان این نظام مقدس هستند، اظهار داشت:  ایثار جان برای امنیت و آسایش هموطنان در ارتش یک فرهنگ سازمانی شده و  عشق به ولایت و رهبری و خدمت به مردم در دل و جان کارکنان شریف ارتش نهادینه شده است. این مهم را جهانیان و ملت عزیز ایران اسلامی  در سانحه هوایی اخیر در عمل دیدند.

فرمانده کل ارتش با اشاره به طرح‌های مردمیاری ارتش، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در امدادرسانی و مردم یاری در بلایا و بحران‌ها همواره پیشقدم بوده است، به‌طوری که مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) بار‌ها از طرح‌های مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی ارتش ابراز خرسندی فرموده‌اند.
 
 

 انتهای پیام/