شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیم‌فصل

ضرر ۱۰۰ میلیون یورویی رُم در نیم‌فصل نخست

ضرر 100 میلیون یورویی رُم در نیم‌فصل نخست

باشگاه رُم نه تنها با اهداف ورزشی که در ابتدای فصل جاری برای خود ترسیم کرده بود فاصله دارد بلکه از نظر اقتصادی هم متحمل ضررهای سنگینی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رُم با انتشار گزارش مالی خود در شش ماه دوم سال 2021، از ثبت ضرری بالغ بر 100 میلیون یورو برای این باشگاه خبر داد. طبق اعلام باشگاه رُم، جالوروسی در نیمه نخست فصل جاری دقیقاً 113.7 میلیون یورو ضرر کرده است که این رقم نشان‌دهنده افزایشی قابل توجه نسبت به مدت مشابه فصل گذشته است. رُمی‌ها در نیمه نخست فصل 21-2020 ضرری 74.8 میلیون یورویی را تجربه کرده بودند.

خانواده فردکین به‌عنوان مالک باشگاه رُم در ماه فوریه 7.5 میلیون یورو به خزانه این باشگاه تزریق کردند و مجموع سرمایه‌گذاری‌شان در این باشگاه را به 542.3 میلیون یورو افزایش دادند که به نسبت عمر تملک آنها که کمتر از دو سال است، رقم بالایی محسوب می‌شود.

استخدام ژوزه مورینیو و جذب بازیکنانی مانند تامی آبراهام از جمله عواملی اصلی افزایش هزینه‌های باشگاه رم در فصل جاری بوده است. این در شرایطی است که سرمایه‌گذاری خانواده فردکین تا کنون در زمین بازی نتیجه مطلوبی نداشته و این تیم بعد از گذشت 26 هفته از فصل جاری سری A با شش امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس رده چهارمی در جایگاه هشتم قرار دارد.

 

انتهای پیام/