شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بانک

تکمیل بانک اطلاعاتی و ارائه خدمات درمانی رایگان نیازمندان منطقه ۹

تکمیل بانک اطلاعاتی و ارائه خدمات درمانی رایگان نیازمندان منطقه 9

در اجرای طرح تحول اجتماع محور محلات کم‌برخوردار بر تکمیل بانک اطلاعاتی نیازمندان و ارائه خدمات درمانی رایگان به این افراد تأکید شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ محمدجواد خسروی شهردار منطقه 9 اظهار کرد: در اجرای طرح تحول اجتماع محور محلات کم‌برخوردار، تعامل همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی حائز اهمیت است که نخستین و مهمترین قدم در این راستا هماهنگی به منظور اطلاعات بروز، کامل و تجمیع داده‌های جمع آوری شده در خصوص شناسایی و ثبت نیازمندان منطقه با یکدیگر خواهد بود.

وی افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری برحمایت از نیازمندان، باید هرچه سریع‌تر نسبت به اجرای این طرح در راستای حمایت از نیازمندان و خانواده‌های بی‌بضاعت اقدام شود که این امر مستلزم این است که تمام دستگاه‌ها با همکاری مساجد، بسیج منطقه و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و سرای محلات به طور جدی نسبت به تکمیل بانک اطلاعاتی نیازمندان شناسایی شده منطقه و یکپارچه‌سازی آن اقدام کنند.

شهردار منطقه 9 به نقش موثر تبلیغات و اطلاع‌رسانی در سرای محلات و منطقه نسبت به نیازمندانی که شناسایی نشده‌اند و یا از بیمه سلامت برخوردار نیستند و تشکیل پرونده الکترونیک اشاره کرد و گفت: تعیین یک بیمارستان در هر محله به عنوان بیمارستان معین برای هماهنگی در پذیرش و درمان بیماران نیازمند کمک شایانی در این امر خواهد کرد.

خسروی اظهار کرد: امید است تا بتوان هرچه سریع تر نسبت به رفع مشکلات درمانی نیازمندان بی‌بضاعت منطقه گامی موثر برداشت.

وی در خاتمه نسبت به برگزاری جلسه اضطراری نماینده امور مساجد منطقه 9 با هلال احمر، کمیته امداد و بهزیستی در ارتباط با اشتراک‌گذاری لیست نیازمندان ثبت شده هر دستگاه و غربالگری نهایی آن تأکید کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه پیرامون بیمه سلامت نیازمندان منطقه و بیمه تکمیلی نیازمندان شناسایی شده که دارای بیمار و فرزند معلول در خانواده هستند و پرداخت هزینه‌های گزاف بیمارستان و خدمات درمانی و دارویی به طور جدی بحث و تبادل نظر شد تا قبل از مراجعه بیمار نیازمند به مراکز درمانی، مشکل پرداخت هزینه مرتفع و استفاده از خدمات درمانی به صورت رایگان انجام شود.

انتهای پیام/