شهر خبر

چهارمین دوسالانه «بسته‌ها» برگزیدگانش را شناخت

چهارمین دوسالانه «بسته‌ها» برگزیدگانش را شناخت

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز چهارمین دوسالانه بین‌المللی «بسته‌ها» برگزار شد و برترین‌های طراحی و بسته بندی این رویداد معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین دوسالانه بین‌الملی «بسته‌ها» که در ۴ گروه اصلی با ۹ زیرگروه تخصصی با حضور شرکت‌کنندگانی از ایران و ۱۶ کشور از سراسر دنیا برگزار شده بود با اعلام اسامی و اهدای تندیس دوسالانه و لوح افتخار به برگزیدگان به ایستگاه پایانی رسید. هیات داوران ۹ نفره دوسالانه چهارم بسته‌ها شامل سه داور ایرانی و شش داور خارجی از کشورهای تایلند، هند، انگلستان، هلند، ایتالیا و عمان بوده‌اند.

در این رویداد که عصر روز پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰، ساعت ۱۷ در تالار زمرد هتل هما برگزار شد از بیش از ۷۰ هنرمند و استودیوی دیزاین تقدیر و قدردانی شد.

در مراسم اختتامیه دوسالانه «بسته‌ها» که با حضور راه یافتگان این دوره و جمعی از پیشکسوتان و فعالان حوزه‌ی صنعت انجام شد ایمان آل مظفر دبیر دوسالانه «بسته‌ها» از آینده‌ای روشن و برنامه‌های آینده‌ی دوسالانه بسته‌ها در گسترش روابط این دوسالانه در عرصه‌ بین‌المللی خبر داد.

در ادامه متین میرزایی هم‌بنیانگذار و مدیر روابط عمومی دوسالانه «بسته‌ها» گفت برای رشد نیاز داریم کنار هم بایستیم و این نمایشگاه حاصل همکاری همه‌ی کسانی است که در این رویداد حضور داشته اند و رشد در عرصه‌ی بسته‌بندی اتفاق نمی‌افتد مگر با همکاری همگانی، همچنین کیانوش آتشی مدیر روابط بین‌الملل دوسالانه بسته‌ها از فصل جدیدی از همکاری با جوایز جهانی در صورت بهبود اوضاع بین‌الملل کشور خبر داد.

چهارمین دوسالانه در شهریور ماه ۱۴۰۰ فراخوان خود را اعلام کرد و پس از دریافت نزدیک به ۵۰۰ اثر از ۱۷ کشور جهان، هیات داوران ۲۹۳ اثر از ۱۳۱ شرکت‌کننده را در فهرست راه‌یافتگان به نمایشگاه قرار دادند. نزدیک به ۱۰۰ اثر از ۱۶ کشور دنیا از سوی ۲۰ شرکت کننده که اغلب استودیوهای دیزاین بودند به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. هنرمندانی از کشورهای آمریکا، ژاپن، ایتالیا، اسپانیا، آرژانتین، روسیه، بلاروس، لهستان، هنگ‌کنگ، مصر، یونان، ارمنستان، ترکیه، مکزیک، سوئد، ویتنام با ارسال آثار خود در دوسالانه ۱۴۰۰ شرکت کرده بودند.