شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#هلال احمر#امداد

رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد

رهاسازی ۴۳ مصدوم سوانح ترافیکی در عملیات‌های فنی هلال احمر

رهاسازی ۴۳ مصدوم سوانح ترافیکی در عملیات‌های فنی هلال احمر

مهدی ولی پور ضمن تشریح عملیات‌های امداد و نجات هلال احمر در ۷۲ ساعت گذشته از رهاسازی ۴۳ مصدوم سوانح ترافیکی در عملیات‌های فنی هلال احمر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ مهدی ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در خصوص عملیات‌های امداد و نجات هلال احمر طی ٧٢ ساعت گذشته گفت: طی سه روز گذشته ۲۶۷ مأموریت توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر انجام و به ۳۱۴ نفر امدادرسانی شد.

وی افزود: در این بازه زمانی در عملیات‌های مختلف جان ۱۹۳ نفر نجات داده شد و ۱۳۷ مصدوم به مراکز درمانی از طریق ناوگان زمینی و هوایی منتقل شدند.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: ۹۵ نفر از آسیب دیدگان حوادث و سوانح ۷۲ ساعت گذشته به صورت سرپایی توسط نیروهای امدادی هلال احمر درمان شدند و برای آن دسته از گرفتار شدگان در مسیر نیز اسکان اضطراری فراهم شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به این که شهروندان پیش از تردد در مسیرهای بین شهری وضعیت جوی را مدنظر داشته باشند، گفت: نیروهای هلال احمر با حضور دائمی در پایگاه‌های بین شهری آماده خدمت رسانی به مصدومین به سوانح و حوادث هستند و در همین راستا در ۷۲ ساعت گذشته ۳۳ مأموریت رهاسازی انجام و ۴۳ مصدوم سوانح ترافیکی طی عملیات‌های فنی نجات داده شدند.