شهرخبر

خطرناک ترین جای بدن برای انجام جراحی زیبایی

کارگر آنلاین| جراحی پلاستیک یکی از روش های محبوب برای زیبایی است. عمل های زیبایی متفاوتی وجود دارند که یکی از آنها به شدت خطرناک بوده است و انجام آن توصیه نمیشود.

عمل بزرگ کردن باسن یا باسن برزیلی یکی از جراحی های رایج بین بانوان است. در این روش برای حجم دهی و فرم دهی به باسن، چربی طبیعی خود فرد برداشته شده و به قسمت باسن اضافه می شود.بسیاری از متخصصان معتقدند که این عمل که به اصطلاح به آن لیفت باسن برزیلی می‌ گویند؛ خطرناک‌ترین جراحی است که می‌ توانید انجام دهید. درست است که می‌ تواند شکل و شمایل زیبا به اندامتان بدهد اما ممکن است از هر 2351 نفر 1 نفر بر اثر این جراحی جان خود را از دست بدهد؛ پس باید خیلی حواستان را جمع کنید.

عمل جراحی
آمبولی خطرناک‌ترین عارضه جراحی لیفت باسن

طبق اطلاعات موجود برداشتن چربی از این ناحیه؛ از طریق جراحی لیفت و تزریق موادی به آن برای حفظ شکل و نگهداری ممکن است باعث آمبولی فرد شود؛ زیرا ممکن است چربی اضافه به قسمت هایی برود که مشکلات تنفسی را به وجود بیاورد و عوارض شدیدتری مانند مرگ و میر یا آمبولی را به همراه داشته باشد.
خود جراحی خطری ایجاد نمی‌ کند

همانطور که بالاتر هم گفتیم، لیفت باسن می تواند خطراتی برای افراد داشته باشد اما به این معنا نیست که در طول جراحی دچار مشکل شوید؛ بلکه عوارض بعد از آن است که ممکن برایتان مشکل ایجاد کند پس خود جراحی خطرناک نیست اما باید حواستان را به عوارضش جمع کنید.

جراحی لیفت باسن
دیگر عوارض و خطرات عمل لیفت باسن برزیلی