به گزارش برنا؛ کمیته وضعیت درخصوص درخواست باشگاه پیکان مبنی بر غرامت آموزشی از باشگاه آرمان گهر سیرجان اعلام کرد طبق بند یک ماده 23 مقررات نقل و انتقالات، قرار رد دعوی باشگاه پیکان را صادر کرد.

دیگر آرای کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است:

*کمیته وضعیت بازیکنان درباره درخواست محمود شفیعی مبنی بر مطالبه وجه از باشگاه ورزشی مس کرمان اعلام کرد که قرار رد دعوای شفیعی علیه باشگاه مس کرمان صادر می شود.

*پس از بررسی درخواست مطالبه وجه دانیال ماهینی  از باشگاه ورزشی ایران خودرو، کمیته وضعیت اعلام کرد که باشگاه ایران خودرو به پرداخت 1829000000 ریال بابت اصل خواسته و پرداخت 3658000 ریال بابت هزینه دادرسی در حق دانیال ماهینی محکوم شد.

کمیته وضعیت بازیکنان دعوای ماهینی مازاد بر مبلغ فوق تا میزبان خواسته به مبلغ 421000000 ریال را مردود اعلام کرد.

در صورت عدم پرداخت محکوم به، در مهلت مقرر، مجازات های مقرر در ماده 89 مقررات انضباطی و ماده 13 مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب 1396 نسبت  به محکوم علیه اعمال خواهد شد.

*پس از درخواست سعید حسین پور مبنی بر مطالبه وجه از باشگاه پرسپولیس، کمیته وضعیت بازیکنان اعلام کرد باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ 879000000 ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 19031400 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم می شود و نسبت به بقیه خواسته مردود اعلام و قابل رسیدگی نمی داند. در صورت عدم پرداخت محکوم به، در مهلت مقرر، مجازات های مقرر در ماده 89 مقررات انضباطی و ماده 13 مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب 1396 نسبت به محکوم علیه اعمال خواهد شد.

* با درخواست باشگاه ایران خودرو( پیکان) مبنی بر مطالبه غرامت آموزشی از باشگاه آرمان گهر سیرجان، این کمیته اعلام کرد  طبق بند یک ماده 23 مقررات نقل و انتقالات، قرار رد دعوی ایران خودرو( باشگاه پیکان) را صادر کرد.

انتهای پیام//