شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ قهرمانان آسیا#فوتبال

انتخاب تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ به فدراسیون‌ها واگذار شد

انتخاب تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 به فدراسیون‌ها واگذار شد

با اعلام یک سایت مطرح، فدراسیون‌های فوتبال کشورها برای تعیین تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ تصمیم‌گیری خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز گذشته (جمعه) کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام کرد تغییر تقویم مسابقات باشگاهی قاره آسیا از فصل 24-2023، به تصویب کمیته اجرایی این کنفدراسیون رسیده و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و AFC CUP از سال 2023، از پاییز تا بهار برگزار می‌شود.

این اتفاق، این موضوع را در اذهان تداعی کرد که تیم‌های برتر لیگ‌های داخلی کشورهای قاره آسیا در فصل 22-2021، هیچ بهره‌ای از جایگاه خود نمی‌برند و مطابق با تقویم، سهمیه‌ای برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا به دست نمی‌آورند.

صفحه سایت «فوتی رنکینگز» به نقل از مارکوس مرگولائو، خبرنگار مطرح فوتبال آسیا نوشت در کشورهایی که دو فصل لیگ‌های داخلی آنها تا آغاز فصل 24-2023 آغاز می‌شود، فدراسیون‌های فوتبال اختیار انتخاب تیم‌های صعودکننده به لیگ قهرمانان آسیا و AFC CUP در فصل 24-2023 را خواهند داشت.

با توجه به پایان بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر فوتبال تا تیر 1401، به نظر می‌رسد ایران هم یکی از کشورهایی خواهد بود که دو فصل فوتبالی را تا آغاز فصل 24-2023 پشت سر می‌گذارد.

انتهای پیام/