شهر خبر
گفت‌و‌گو|

نماینده مجلس: بدون اخذ تضمین‌های لازم از طرف غربی توافقی حاصل نشود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تاکید نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر این است که تحت هیچ شرایطی بدون اخذ تضمین‌های لازم از طرف غربی، توافقی حاصل نشود.
عباس مقتدایی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به انجام مذاکرات ایران و ۱+۴ و الزامات در این بخش، گفت: ما در مذاکرات به دنبال آن هستیم که منافع جمهوری اسلامی ایران محقق شود.

وی تاکید کرد: طرف مقابل نباید به دنبال زیاده‌خواهی باشد و در صورتی که فقط به دنبال منافع خودشان باشند، بدانند که به توافق نخواهیم رسید.

این نماینده مجلس با اشاره به بیانیه اخیر نمایندگان در رابطه با مذاکرات بیان داشت: نمایندگان در بیانیه‌ای تاکید کردند که بدون اخذ تضمین‌های لازم، توافق انجام نشود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: لغو کامل تحریم‌ها و راستی‌آزمایی لغو تحریم‌ها برای ما بسیار مهم است و حتما باید محقق شود.

مقتدایی تصریح کرد: رعایت خطوط قرمز و قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران مورد توجه تیم مذاکره‌کننده کشورمان است.

وی ادامه داد: تاکید نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر این است که تحت هیچ شرایطی بدون اخذ تضمین‌های لازم از طرف غربی، توافقی حاصل نشود.
 

انتهای پیام/