شهرخبر

نتیجه بررسی سرعت دو شارژر سامسونگ اعلام شد

نتیجه بررسی سرعت دو شارژر سامسونگ اعلام شد

نتیجه بررسی سرعت دو شارژر سامسونگ اعلام شد
در بررسی سرعت دو شارژر ۲۵ و ۴۵ واتی سامسونگ هیچ تفاوتی مشاهده نشد.

به گزارش ثریا برای هیچ‌ یک از مدل‌های گلکسی اس ۲۲ آداپتور شارژ در جعبه قرار نداده، اما شارژر ۴۵ واتی را در سایتش با قیمت ۴۹ دلار ارائه می‌کند.

به گزارش droid-life،  طبق آزمایش‌ها، تفاوتی بین سرعت شارژ ۴۵ واتی این شرکت در مقابل سرعت شارژر ۲۵ واتی آن وجود ندارد. البته این دو مدل ۳۰ دلار تفاوت قیمت دارند. به گفته مسئولان شرکت سامسونگ، مشتریان با پیش‌سفارش گوشی هوشمند Galaxy S۲۲ Ultra تا ۲۵۰ دلار اعتبار دریافت می‌کنند. بر اساس آزمایش انجام شده، با ۳۰ دقیقه شارژ گلکسی اس ۲۲ اولترا با شارژر ۴۵ واتی، ۶۰ درصد و با شارژر ۲۵ واتی ۶۱ درصد نیروی باتری آن تامین می‌شود. برای رسیدن شارژ این گوشی هوشمند به ۱۰۰ درصد با شارژر ۴۵ واتی ۵۹ دقیقه زمان نیاز است.

 

اختلاف این دو شارژر برای رساندن شارژ Galaxy S۲۲ Ultra به ۱۰۰ درصد فقط ۶ دقیقه است. شرکت‌ها برای اطمینان از خالی نشدن باتری گوشی، شارژ دریافتی را در صورت اتصال طولانی‌ مدت به برق به سرعت‌های خاصی محدود می‌کنند. معمولاً فقط ۱۰ تا ۱۵ دقیقه اول، سرعت شارژ گوشی هوشمند بالا است. سپس برای جلوگیری از وارد شدن فشار به باتری سرعت شارژ کاهش می‌یابد. همه این‌ها به افزایش طول عمر باتری‌های تلفن همراه کمک می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران