به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» که از روز پنج‌شنبه پنجم اسفند در سالن فدراسیون آغاز شده بود، امروز (جمعه ششم اسفند) با برگزاری دو دیدار به پایان رسید.

در آخرین مسابقه امروز تیم‌های مس رفسنجان و مقاومت شهداب یزد در حالی که یزدی‌ها در نخستین مسابقه سه بر دو به پیروزی رسیدند، به مصاف هم رفتند و شاگردان علیرضا طلوع‌کیان برای دومین بار این تیم را شکست دادند و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند. تیم مس رفسنجان که نخستین حضور خود در لیگ برتر مردان را تجربه می‌کند در این مسابقه به رغم شایستگی سه بر دو مغلوب شد و از دور مسابقات کنار رفت.

شاگردان اسماعیل بادرنگین در ست‌های دوم و سوم این مسابقه 25 بر 21 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 19 و 26 بر 24 مغلوب مقاومت شهداب یزد شدند. کیوان عابدزاده به عنوان داور اول، مهدی نویدی (داور دوم) و مسود یزدان‌پناه به عنوان داور ویدئوچک، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. شهباز صدری و حسین پورکاشیان نیز ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند. ست پنجم این دیدار دو کارت قرمز داشت که سهم هر تیم یک کارت بود.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان که در نخستین مسابقه امروز به دومین برد خود برابر لبنیات هراز آمل دست یافت و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد، حریف مقاومت شهداب یزد در این مرحله خواهد بود.

روز گذشته نیز تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پیکان تهران با شکست حریفان خود به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند تا حریف یکدیگر شوند. بدین ترتیب در مرحله نیمه‌نهایی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و مقاومت شهداب یزد با تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان ایرانیان به صورت دو برد از سه مسابقه رقابت خواهند کرد تا تیم‌های برنده به دیدار نهایی راه یابند.

دیدارهای دور رفت و برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان سال 1400 روزهای جمعه سیزدهم و یکشنبه پانزدهم اسفندماه در سالن والیبال فدراسیون برگزار خواهد شد و در صورت نیاز به مسابقه سوم، این دیدارها روز سه‌شنبه هفدهم اسفندماه انجام می‌شود.

انتهای پیام//