شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#پایتخت

هواشناسی تهران 6 اسفند 1400 / آسمان پایتخت بارانی می شود

کدخبر: 478838
اقتصادنیوز: بنابر اعلام هواشناسی پایتخت، از امروز در بعضی ساعات بارش باران گاهی وزش باد شدید موقت تا شنبه شب پیش‌بینی می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که از روز جاری (ششم اسفندماه) تا شنبه شب آسمان تهران ابری، بارانی و همراه با وزش باد می شود.

بر اساس بررسی‌ داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران از بعد از ظهر امروز با نفوذ سامانه بارشی به تدریج آسمان ابری و از عصر تا شنبه شب در بعضی ساعات بارش باران گاهی وزش باد شدید موقت با احتمال رعد و برق و در ارتفاعات و گاهی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از ظهر شنبه تا یکشنبه شب در بعضی ساعت ها وزش باد شدید به ویژه در نیمه جنوبی استان مورد انتظار است.

برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری با افزایش ابر در ساعات بعد از ظهر و با توجه به نبود وزش باد قابل ملاحظه، انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در مناطق پر تردد شهری و صنعتی پیش‌بینی می‌شود.

همچنین برای روزهای یکشنبه کاهش نسبی دما و از روز سه شنبه افزایش نسبی دما را شاهد خواهیم بود.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای جمعه ۱۸ و ۱۲، شنبه ۱۷ و ۱۰، یکشنبه ۱۵ و ۸، دوشنبه ۱۵ و ۹ و سه شنبه ۱۷ و ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 در ۲۴ ساعت گذشته ورامین با دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و همچنین فیروزکوه با منفی سه درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین شهرهای استان تهران بود.