شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آیت الله#رئیسی#رئیس‌جمهور

رئیسی درگذشت آیت الله سید خضر موسوی را تسلیت گفت

رئیسی درگذشت آیت الله سید خضر موسوی را تسلیت گفت

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت آیت‌الله سید خضر موسوی را تسلیت و تصریح کرد: این عالم ربانی و ولایتمدار از چهره‌های مورد اعتماد و وثوق رهبر معظم انقلاب بود.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت آیت‌الله سید خضر موسوی را تسلیت گفت و خاطر نشان کرد: این فقیه عالی‌قدر هم‌زمان با تعلیم و ترویج معارف دینی و تربیت شاگردان برجسته، در فعالیت‌های اجتماعی و رسیدگی به امور محرومان و تحکیم وحدت و همدلی بین عشایر و اقوام منطقه همواره اهتمام جدی داشت و کارنامه ماندگاری از خود بر جا گذاشت.

متن پیام تسلیت رئیس‌جمهور بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

رحلت عالم وارسته حضرت آیت الله سید خضر موسوی طاب ثراه، موجب تاثر و تاسف فراوان شد.

این عالم ربانی و ولایتمدار که از مبارزان پیشکسوت نهضت امام خمینی (ره) و از چهره‌های مورد اعتماد و وثوق رهبر معظم انقلاب بود، منشا خدمات ارزنده‌ای در پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در خوزستان بود. این فقیه عالی‌قدر همزمان با تعلیم و ترویج معارف دینی و تربیت شاگردان برجسته، در فعالیت‌های اجتماعی و رسیدگی به امور محرومان و تحکیم وحدت و همدلی بین عشایر و اقوام منطقه همواره اهتمام جدی داشت و کارنامه ماندگاری از خود بر جا گذاشت.

اینجانب این ضایعه را به مردم غیور خوزستان، حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقمندان به ویژه بیت شریف آن عالم مجاهد تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و همنشینی با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/