شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران#اروپا

احتمال تقابل طارمی و آزمون؛

فوتبال ایران با دو نماینده در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا

فوتبال ایران با دو نماینده در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا

با اتمام مرحله پلی آف لیگ فوتبال اروپا، چهره تیم‌های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات مشخص شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت از مرحله پلی آف لیگ فوتبال اروپا شب گذشته در کشورهای مختلف برگزار شد. در یکی از این مسابقات، بارسلونا با نتیجه ۴ بر ۲ ناپولی ایتالیا را شکست داد تا در مجموع با برد ۵ بر ۳ راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

تیم دورتموند آلمان با وجود کسب نتیجه تساوی ۲ - ۲ مقابل گلاسکو رنجرز، به دلیل باخت ۴ -۲ در دیدار رفت، در مجموع ۶ بر ۴ شکست خورد و از راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی بازماند.

در دیگر بازی شب گذشته، سویا اسپانیا با یک گل به دیناموزاگرب کرواسی باخت اما سویا با در نظر گرفتن نتیجه بازی رفت، به مرحله بعد صعود کرد. پورتو پرتغال با مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود برابر لاتزیو به تساوی ۲ - ۲ رسید و با برد ۲ -۱ دیدار رفت، راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

تیم زنیت که در بازی رفت برابر بتیس اسپانیا شکست خورده بود، شب گذشته برابر این تیم به تساوی بدون گل رسید و حذف شد. همچنین لایپزیش آلمان و آتالانتا ایتالیا هم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند.

در مرحله یک هشتم نهایی، ۸ تیم راه یافته از مرحله پلی آف حضور دارند و ۸ تیم هم صدرنشینان جدول مرحله مقدماتی لیگ اروپا هستند.

تیم‌های صدرنشین مرحله گروهی لیگ اروپا
وستهم انگلیس
لیون فرانسه
موناکو فرانسه
بایر لورکوزن آلمان
اینتراخت فرانکفورت آلمان
اسپارتاک مسکو
رد استار بلگراد
گالاتاسرای ترکیه

تیم‌های راه یافته از مرحله پلی آف
لایپزیش آلمان
آتالانتا ایتالیا
براگا پرتغال
پورتو پرتغال
گلاسکو رنجرز اسکاتلند
بارسلونا اسپانیا
رئال بتیس اسپانیا
سویا اسپانیا

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون به تازگی به تیم لورکوزن آلمان پیوسته است و احتمال تقابل تیم او با پورتو و مهدی طارمی در مرحله یک هشتم وجود دارد. همچنین تقابل هر یک از این دو تیم با باشگاه‌هایی نظیر بارسلونا هم می‌تواند برای فوتبال ایران جالب توجه باشد.

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا از ساعت ۱۴:۳۰ امروز جمعه آغاز می‌شود.

فوتبال ایران با دو نماینده در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا