شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#خبر#برای#صاحبان#این#نمایندگی#مراجعه#کنید!

خبر بد برای صاحبان این خودرو / به نمایندگی مراجعه کنید!

لوسید شاید یکی از تأمین‌کنندگان قطعات محصولات خود را به خاطر مشکل در سیستم تعلیق جلوی ایر به باد انتقاد بگیرد!

اقتصاد خبر بد برای صاحبان این خودرو / به نمایندگی مراجعه کنید!

همین موضوع باعث شده است لوسید ایر تنها چند ماه پس از ترک خط تولید فراخوان شود. این خودروساز گفته است احتمال مونتاژ نادرست یکی از بخش‌های سیستم تعلیق جلو توسط تأمین‌کننده وجود دارد. همین امر باعث شده است مالکان ۲۰۳ دستگاه لوسید ایر به نمایندگی مراجعه کنند. لوسید انتظار دارد تنها یک درصد از خودروهایی که فراخوان شده‌اند از وجود قطعه‌ای معیوب رنج ببرند. طبیعتاً اگر قطعاتی از سیستم تعلیق معیوب باشد می‌تواند ریسک تصادف را افزایش دهد و بنابراین تعویض قطعات موردبحث اهمیت بالایی دارد. این شرکت با ارسال ایمیلی به مالکان گفته است که آماده مراجعه به نمایندگی‌های مجاز شوند.

در این ایمیل آمده است:

این شرایط شاید منجر به کاهش ناگهانی ارتفاع خودرو از سطح زمین، لرزش بدنه و آسیب سیستم ترمز در جلو شود که ریسک تصادف را به همراه دارد. این موضوع بدون هشدار به راننده رخ می‌دهد. اگر عیب قطعه موردبحث منجر به آسیب بخش‌های برقی شود شاید راننده شاهد پیام عیب کنترل سیستم تعلیق باشد

لوسید همچنین گفته است این عیب می‌تواند منجر به نشتی ترمز شود و راننده نیز پیامی مبنی بر کاهش سطح روغن ترمز و کاهش عملکرد سیستم ترمز دریافت کند. شرکت موردبحث اقدام به بررسی و تعمیر دامپرهای سیستم تعلیق خواهد کرد. این فرایند می‌تواند حداکثر ۴ ساعت به طول بکشد. واضح است که مالکان هزینه‌ای از بابت تعمیرات پرداخت نخواهند کرد.

 

منبع: پدال