احمد فیض کریملو، پیشکسوت باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره روند استقلال تا اینجای فصل اظهار داشت: آبی‌ها در صدر جدول قرار دارند و این مسئله نشان می‌دهد همه چیز خوب است. نتایج استقلال راضی‌کننده است و این تیم بر حواشی غلبه کرده. تا آنجایی که من می‌دانم بسیاری از پیشکسوتان هم از این تیم حمایت کرده‌اند و امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشیم.

وی درباره بازی مقابل فجرسپاسی گفت: در برخی دقایق استقلال مجبور شد به عقب برود که این خود در برخی بازی‌ها به وجود می‌آید. شاید تاکتیک استقلال در آن دقایق ضدحمله بود. ترکیب خط دفاعی استقلال هم تغییر کرده بود و با توجه به ناهماهنگی‌ها ممکن بود این تیم دچار مشکل شود که چنین اتفاقی خوشبختانه رخ نداد و بازیکنان سه امتیاز را کسب کردند.

کریملو درباره انتقادات نسبت به موقعیت‌سازی و ضعف هافبک‌های استقلال عنوان کرد: هافبک‌های استقلال جوان هستند و شاید به آن اندازه پخته نباشند اما اگر به آن‌ها زمان داده شود قطعا می‌توانند در آینده بدرخشند. خط هافبک مجیدی پتانسیل بالایی دارد و مهره‌هایی خوبی در آن وجود دارد. آن قدر نتوانستم به دقت به بازی آمانوف دقت کنم زیرا هنوز هم کامل فرصت نیافته خودش را نشان دهد اما هافبکی با قابلیت نگه‌دارندگی توپ است. او با استفاده از این توانایی اش می تواند تیم را از فشار خارج کند.

بازیکن اسبق آبی‌ها با تمجید از مهاجم خارجی استقلال گفت: یامگا با توجه به اینکه در پست‌های متنوعی بازی کرده نمره قبولی می‌گیرد. او بازیکنی تاکتیک‌ پذیر است و این تاکتیک پذیری قطعا به سود استقلال خواهد بود. تاثیرگذاری او در تمام بازی‌ها مشخص بوده و در بازی مقابل فجر هم تلاش زیادی انجام داد.

وی درباره بازی آینده آبی‌ها مقابل نساجی مازندران هم افزود: خودم سال‌های گذشته سابقه کار در نساجی داشته‌ام. این تیم پر از بازیکن‌های خلاق است. فکر می‌کنم دیدار استقلال مقابل نساجی جذاب خواهد شد. به نظرم هر تیمی هوشمندتر کار کند می‌تواند برنده باشد و به عنوان پیشکسوت استقلال امیدوارم آبی‌ها برنده شوند. باید به کادر فنی نساجی قائمشهر هم احترام گذاشت که در شهر خودشان بازی نمی‌کنند و بازی در شهر دیگر کاری سخت است.

کریملو آینده استقلال را اینگونه تحلیل کرد: صددرصد به موفقیت این تیم خوشبین هستم. در حال حاضر اتحادی بی‌سابقه بین مدیریت و پیشکسوتان به وجود آمده و این مسئله‌ای امیدوارکننده است. استقلال لیاقت بیشتر از این‌ها را دارد و من هم همیشه به حضور در این تیم افتخار کرده‌ام.

انتهای پیام//