به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دست اندرکاران اسکار اعلام کردند که از مهمانان و نامزدها کارت واکسیناسیون و دو تست منفیPCR برای حضور در مراسم در ماه مارس می‌خواهند با این حال، مجریان فقط باید تست کرونا بدهند و نیازی به ارائه مدرکی مبنی بر واکسیناسیون ندارند.

به نظر می رسد که برخی از افرادی که امسال جوایز اسکار را اهدا می‌کنند یا نامزد هستند، واکسینه نشده اند، و شایعات حاکی از آن است که دانیل کالویا، بیانسه، ویل اسمیت و فرانسیس مک دورمند چهره های مطرحی هستند که واکسن نزدند.

در سال‌های گذشته هالیوود گروهی از مخالفان واکسیناسیون را در میان هنرمندان خود، از جمله جیم کری، رابرت دنیرو، و جسیکا بیل داشته است. جنبش ضد واکسن در هالیوود به اندازه ساینتولوژی عمیقاً در آنجا ریشه دوانده است.

به نظر می‌رسد یک سوم بازیگران در هالیوود کارت واکسیناسیون تقلبی دارند. این موضوع را جف اسنایدر ستون نویس نیز تایید کرد او نوشته است که یک مدیر اجرایی و شخصی که در هالیوود به جامعه بازیگران نزدیک است تایید و پیش بینی کرده که یک سوم کارت های واکسیناسیون بازیگران تقلبی است .آنها از این کارتهای جعلی فقط برای این استفاده می‌کنند که بتوانند نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام//