مجتبی شیری، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی پرسپولیس برابر گل گهر که با تساوی یک – یک به پایان رسید، اظهار داشت: درست است که برد در این دیدار می توانست نتیجه بهتری برای پرسپولیس باشد اما با توجه به حریفی که روبروی پرسپولیس قرار داشت و شرایط بازی تساوی نتیجه بدی برای پرسپولیس نبود.

وی افزود: بچه ها در این بازی شروع خوبی داشتند و حتی پس از گل اول می توانستند گل های بعدی را هم به ثمر برسانند اما یک مقدار بی دقتی و کم شدن تمرکز این فرصت را گرفت و گل گهر رفته رفته توانست تسلطش را به بازی به دست آورد و به گل تساوی برسد.

مدافع اسبق سرخ ها با تاکید بر اینکه پرسپولیس می توانست برابر گل گهر پیروز میدان باشد در مورد گل تساوی که این تیم در این دیدار دریافت کرد، تاکید کرد: پرسپولیس مدافعان و ساختار دفاعی خوبی دارد ولی در بعضی از مواقع بچه ها در دفاع تمرکز خود را از دست داده و همین موضوع باعث می شود اشتباهات فردی به تیم لطمه بزند. خروج نامناسب حامد لک و این موضوع که در بعضی اوقات سخت گیری در بین مدافعان کم می شود، شاید در برخی اوقات تمرکز تیم بیشتر روی حمله معطوف می شود، باعث شد پرسپولیس در شرایطی که به لحاظ فوتبالی تیم برتر زمین بود، دروازه اش را باز شده ببیند و گل تساوی را دریافت کند.

مجتبی شیری در خصوص این که دو امتیاز از دست رفته برای پرسپولیس قابل جبران است یا نه به خبرنگار برنا گفت: هنوز 11 هفته و 11 بازی برای همه تیم ها باقی مانده و احتمال وقوع هر اتفاقی در جدول وجود دارد و در نیم فصل دوم تیم ها سخت امتیاز می دهند و این موضوع می تواند رقبا و مدعیان دیگر را در ادامه فصل با مشکلاتی روبرو کرده و آنها نیز امتیازاتی را از دست بدهند. فوتبال قابل پیش بینی نیست و پرسپولیس می تواند با جبران فاصله اش تا صدر، در پایان فصل ششمین جام قهرمانی متوالی را به دست آورد.

وی در پایان گفت: پرسپولیس نفرات خوبی دارد و با وجود این که در نقل و انتقالات بازیکنان کمی را به خدمت گرفت اما مهره های جذب شده نفرات خوبی هستند که می توانند در کنار مهره های قبلی شرایط خوبی را برای پرسپولیس رقم زده و به قهرمانی و موفقیت دوباره این تیم کمک زیادی داشته باشند.

انتهای پیام//