شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#عراق#جنگ جهانی#دربی

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرورزشی:

نیم ساعت به خاطر حمله هوایی حبس شدیم/ خدا کند جنگ جهانی نشود/ جنگنده‌های روسی جنگ عراق را تداعی کردند

کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده در جدول رده بندی و تساوی پرسپولیس، دربی پیش رو بیش از اندازه سرنوشت‌ساز شد.

نیم ساعت به خاطر حمله هوایی حبس شدیم/ خدا کند جنگ جهانی نشود/ جنگنده‌های روسی جنگ عراق را تداعی کردند
خبرورزشی -

محمد پنجعلی کاپیتان اسبق پرسپولیس در گفتگو با خبر ورزشی، درباره تساوی این تیم مقابل گل‌گهر و از دست دادن دو امتیاز حساس در کورس قهرمانی با استقلال و همچنین حمله روسیه به اوکراین اظهاراتی را مطرح کرد.

پرسپولیس چرا مساوی کرد؟

تیم گل گهر سیرجان جزو تیم‌های خوب این فصل است که با اتفاقات مربوط به کسر امتیاز تلاش می‌کند تا به نوعی آن هفت امتیازی که از این تیم کم شد و به دیگر تیم ها دادند را جبران کند. به همین خاطر با این ذهنیت که مسابقه اش را ۳۰ میلیون نفر می‌بینند آمدند و هر چه داشتند مقابل پرسپولیس در زمین ارائه کردند.

درباره گل حامد پاکدل گفته می‌شود با دست ضربه زده. شما این گل را چطور دیدید؟

خیلی مشخص نبود که به چه ترتیب به ثمر رسید. به نظر می رسید با سرش زده، ولی خیلی ها گفتند با دست زده. باید کارشناسی شود و دقیق ببینند. به هر حال از این قبیل مسائل در فوتبال زیاد رخ می دهد.

درباره گلی که پرسپولیس خورد چه صحبتی دارید؟

گاهی پیش می آید که دروازه‌بان خروج اشتباه انجام می دهد. حامد لک خیلی تحت فشار بود و در آن صحنه بیش از حد از دروازه خارج شد و گل خورد.

نیم ساعت به خاطر حمله هوایی حبس شدیم/ خدا کند جنگ جهانی نشود/ جنگنده‌های روسی جنگ عراق را تداعی کردند

در این شرایط کادر فنی باید به لک روحیه بدهد یا استراحت؟

بستگی به کار فنی دارد. ولی به نظر من باید به او روحیه بدهند تا احیا شود و دوباره برگردد. از حامد لک بازی های خیلی خوبی به یاد داریم. گاهی پیش می‌آید که دروازه‌بان به دلایلی خاص چنین اشتباهاتی میکند و معتقدم اگر کس دیگری را به جایش بگذارند برای بازی بعدی کارش سخت‌تر می‌شود. فعلا برای بازیهای حساس بعدی لازمش داریم.

بازی مقابل مس رفسنجان که بهترین خط حمله و آقای گل را در اختیار دارد چقدر برای پرسپولیس اهمیت دارد؟

ما به طور کلی بازی آسان نداریم. پرسپولیس همه بازی هایش سخت است. همه جلوی پرسپولیس انگیزه دارند چون می دانند در این بازی دیده می شوند. می آیند و خودشان را به آب و آتش می‌زنند. ولی پرسپولیس دیگر نباید مفت امتیاز از دست بدهد. در نیمه اول بازی با گل‌گهر هم فرصت برای گلزنی داشت ولی متاسفانه بازیکنانش استفاده درستی نکردند.

این دو امتیاز قابل جبران است؟

قطعاً جبران می‌شود. بازی‌های زیادی تا پایان فصل مانده. ۱۱ بازی، ۱۱تا ۳ امتیاز. قطعاً رقبای پرسپولیس هم امتیاز از دست می دهند اما این فاصله ۵ امتیازی با صدر باعث شد تا دربی بیش از گذشته سرنوشت‌ساز شود. قطعاً پرسپولیس باید در دربی بهترین نتیجه را بگیرد.

از حمله روسیه به اوکراین خبر دارید؟

بله متاسفانه ؛ ما هم در زمان ورود ناگهانی عراق به ایران چنین شرایطی را تجربه کردیم و امروز همان حالت‌ها برایمان تداعی شد.

تصاویر منتشر شده از عبور هواپیماها بر فراز اوکراین را دیدید؟

بله! دقیقا همان اتفاقاتی که در تهران و دیگر شهرها رخ می‌داد الان برای مردم اوکراین در حال اتفاق افتادن است.

خاطره‌ای از آن دوران دارید؟

یک بار با پرسپولیس در اهواز بازی داشتیم. یادم نیست با چه تیمی ولی وقتی می خواستیم وارد زمین شویم گفتند خطر حمله هوایی وجود دارد و تا رفع نشود نمی‌توانیم از رختکن بیرون بیاییم. حدود نیم ساعت آنجا حبس شده بودیم تا خطر رفع شد و بیرون آمدیم. برود و برنگردد! روزهای تلخی بود! رفتن به پناهگاه، زیرزمین و زیرپله ها...! این مسائل روی مردم بیشتر تاثیر میگذارد. خدا کند جنگ جهانی نشود.