شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#اینستاگرام

با این کار ساده سرعت اینستاگرام خود را افزایش دهید

با این کار ساده سرعت اینستاگرام خود را افزایش دهید

با این کار ساده سرعت اینستاگرام خود را افزایش دهید
در این گزارش با نحوه فعال کردن حالت تاریک اپلیکیشن اینستاگرام در نسخه‌های آیفون و اندروید آشنا خواهید شد.

به گزارش ثریا یکی از ویژگی‌هایی که کاربران زیادی به آن علاقه‌مند هستند، «Dark mode» یا حالت تاریک است که در برنامه‌هایی مثل اینستاگرام قرار داده شده است. حالت تاریک با مزایای دیگری نیز همراه است.

در این حالت با کاهش قابل توجه نور و روشنی صفحه، چشم‌های شما دیرتر خسته می‌شوند و همچنین فشار کمتری به چشم‌های شما می‌آید. این ویژگی در شب‌ها بسیار کاربردی خواهد بود؛ و بنابراین، نگاه کردن به پست‌ها در هنگام خواب، به اندازه حالت معمولی به چشم‌های شما آسیب نمی‌رساند.

البته تغییر به حالت تاریک اینستاگرام صرفا جنبه زیبایی ندارد. اگر گوشی هوشمند شما به صفحه نمایش AMOLED مجهز شده است حالت تاریک، باعث کاهش مصرف باتری خواهد شد. این نوع از پنل وقتی پیکسل‌های را سیاه نشان می‌دهند کاملا خاموش می‌شود و مصرف انرژی آن را کاهش می‌دهد.

روشن کردن حالت تاریک اینستاگرام برای آیفون

روشن کردن حالت تاریک اینستاگرام برای آیفون کار چندان سختی نیست. اگر آیفونی دارید که iOS ۱۵ را اجرا می‌کند یا اخیرا گوشی خود را به سری آیفون ۱۳ ارتقا داده اید، این مراحل به شما امکان می‌دهد تنظیمات سیستم را تغییر دهید و از اینستاگرام در حالت تاریک استفاده کنید.

۱) تنظیمات گوشی خود را باز کنید
۲) گزینه «Display and brightness» را انتخاب کنید
۳) برای تغییر حالت صفحه نمایش روی گزینه «تاریک» ضربه بزنید
۴) اینستاگرام را باز کنید و اکنون خواهید دید که به حالت تاریک اجرا می‌شود

حالت تاریک اینستاگرام برای اندروید

فعال کردن حالت تاریک اینستاگرام برای اندروید نیز به همین سادگی است. برای فعال کردن این حالت برای گوشی‌های دارای اندروید ۱۲ باید چهار مرحله زیر را دنبال کنید.

۱) تنظیمات گوشی خود را باز کنید
۲) به بخش «Display» بروید
۳) کلید «Dark theme» را فعال کنید
۴) اینستاگرام را راه اندازی کنید تا حالت تاریک برای شما فعال شود
افزایش عمر باتری در زمان استفاده از اینستاگرام

فعال کردن حالت تاریک اینستاگرام ممکن است باعث صرفه جویی در مصرف انرژی شود، اما اگر در تمام طول روز از آن استفاده می‌کنید، باید راه‌های دیگری برای افزایش عمر باتری خود بیابید. مراحل دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید برای ذخیره باتری از آن استفاده کنید.

برای بهبود سرعت، اینستاگرام تصاویر و ویدیو‌ها را از قبل بارگذاری می‌کند، اما می‌توانید این ویژگی را غیرفعال کنید. روی نماد منو در سمت راست بالای برنامه و سپس روی نماد تنظیمات در پایین صفحه کلیک کنید. روی «Account» و سپس «Mobile data use» ضربه بزنید و گزینه «Data saver» را روشن کنید. این کار از بارگیری ویدیو‌ها پیش از اجرا بنابراین فقط زمانی دانلود می‌شوند که انتخاب کنید آن‌ها را پخش کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران