داوود رستمی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره بازی استقلال مقابل فجرسپاسی اظهار داشت: در ابتدا برد را به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم. برد خوبی بود. خود بازی البته بار فنی‌اش چندان بالا نبود مثل بازی‌های قبل استقلال موفق شد از ضربات ایستگاهی استفاده کند و یک برد یک گله به دست بیاورد. استقلال بیشتر اوقات از این طریق موفق شده برتری به دست بیاورد. به نظرم استقلال باید راه‌های دیگر را هم امتحان کند تا در ادامه مسیر در صورتی که به مشکل برخورد، در بازی موفق شود.

وی درباره عملکرد بازیکنان در این بازی گفت: یامگا در این بازی عالی بود و با حمل توپ‌های فوق‌العاده‌اش در بازی تاثیر زیادی گذاشت. درگیری‌های او هم در بازی خوب بود. انتظارم از خریدهای جدید استقلال هم بیشتر است. چه حردانی و چه آمانوف.

بازیکن اسبق آبی‌ها درباره غیبت یزدانی و مرادمند افزود: نظر شخصی‌ام این است استقلال مثل همیشه نبود. دلیلش می‌تواند نبود دو بازیکن اصلی باشد یا چیز دیگری. درباره ماجرای وریا هم باید بگویم امیدوارم همه چیز حل شود و مدیریت خوبی درباره ماجرا صورت گیرد. غفوری بازیکنی فوق‌العاده تاثیرگذار است. استقلال به یک بازیکن بزرگ چون وریا نیاز دارد. او در بازی‌های حساس به کار استقلال خواهد آمد. این را هم بگویم  که استقلال در غیاب دو مدافع اصلی خود آن انسجام همیشگی را نداشت اما بالاخره کلین شیت کرد. البته فجر هم در زمینه کارهای هجومی آن قدر قوی نبود و مقابل استقلال حرفی برای گفتن نداشت. فجری‌‌ها کم زور بودند.

رستمی تحلیل خود از مسیر استقلالی‌ها تا انتهای لیگ برتر را اینگونه بیان کرد: استقلال دیگر نمی‌تواند بازیکنی جذب کند و باید دید در ادامه راه چه پیش می‌آید. استقلال در حال حاضر بازی‌های آسانی دارد و امیدوارم در بازی‌های سخت‌تر به مشکل برنخورد. معلوم است که دوست دارم استقلال قهرمان شود اما شرایط در نیم فصل دوم بسیار سخت است.

انتهای پیام//